» اخبار استان » امکان استیضاح دوباره شهردار ارومیه وجود دارد
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
عضو شورای اسلامی شهرستان ارومیه:

امکان استیضاح دوباره شهردار ارومیه وجود دارد

خرداد 3, 1403۰:۳۸ ق٫ظ 60

عضو شورای اسلامی شهرستان ارومیه گفت: اگر عملکر شهردار ارومیه مناسب نباشد قطعاً دوباره استیضاح در .دستور کار قرار می‌گیرد

مرتضی پیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی حرف رک در ارومیه، با اشاره به عملکرد شهردار این شهر اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های انجام شده در مورد عملکرد شهردار در بازه زمانی قبل از استیضاح، تعدادی از اعضا شورای شهر به این نتیجه رسیدند که مهدیزاده در این مدت نمره خوبی از شورا دریافت نکرده است و به همین دلیل استیضاح در دستور کار شورای شهر قرار گرفت.

وی افزود: شورای اسلامی وظیفه دارد تا شهردار را انتخاب کند و پس از آن باید بر نحوه عملکرد شهردار نیز نظارت داشته باشد و هرجا که لازم باشد به شهردار تذکر دهد تا وظایف خود را در راستای مدیریت بهتر شهر به خوبی انجام دهد.

پیری گفت: ما در مقابل مردم پاسخ‌گو هستیم و باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم تا در مقابل مردم شرمنده نباشیم و این وظیفه تمامی مسئولان در هر رده است تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند و شورای شهر و شهرداری نیز از این موضوع مستثنی نیست و با توجه به گستردگی فعالیت‌های شهری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

عضو شورای اسلامی شهرستان ارومیه خاطرنشان کرد: در زمانی که مهدیزاده به عنوان نامزد شهرداری ارومیه معرفی شد من با انتخاب وی مخالف بودم چرا که اداره شهر ارومیه را در توان مدیریتی وی نمی‌دیدم؛ اما مهدیزاده یک مدیر توانمند است و در جاهای دیگر قطعاً می‌تواند به موفقیت‌های بسیار زیادی دست یابد.

وی افزود: در مدت ۲۰ ماه که تعدادی از اعضای شورای شهر ارومیه متأسفانه موفق به ادامه کار نشدند ما پیشرفت چندانی در شهر ارومیه را شاهد نبودیم و پروژه‌های عمرانی راکد مانده بودند و این سند بزرگی بر استیضاح شهردار بود.

پیری گفت: رأی من در مورد استیضاح شهردار مثبت بود چرا که از عملکرد وی ناراضی بودم و در این راستا با همکاری تعدادی از اعضای شورای شهر ارومیه بحث استیضاح را مطرح کردیم و پیگیر آن شدیم و در نتیجه مهدیزاده فقط با یک رأی دوباره به عنوان شهردار ارومیه باقی ماند؛ اما موضوع استیضاح با توجه به عملکرد شهردار همچنان پابرجا است و اگر تغییری در مدیریت وی دیده نشد دوباره در ماهی‌های پیش رو گزینه استیضاح مطرح خواهد شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×