» اخبار استان » انتخابات، پاسخ قاطع به دشمنان است
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی - گفتگو
امام‌جمعه نقده:

انتخابات، پاسخ قاطع به دشمنان است

بهمن 25, 1402۷:۴۵ ق٫ظ 30

امام‌جمعه نقده گفت: انتخابات پیشرو نشانه‌ای از وفاداری و محبت مردم شهرستان نقده به انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب بوده و همچنین پاسخی قاطع به دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلیمن فصیح‌نیا امام‌جمعه شهرستان نقده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با اشاره به حساسیت بیش از پیش انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: این انتخابات بسیار مهم و حساس بود، چرا که مجلس شورای اسلامی نه تنها مسئول تشریع قوانین کشور است، بلکه نماینده مردم و ناظر بر عملکرد دولت و سایر قوا نیز محسوب می‌شود؛ بنابراین، انتخاب نمایندگان مجلس باید بادقت و بصیرت انجام شود، تا از مصالح کشور و مردم حفاظت شود.

وی اظهار کرد: در این انتخابات، ما به دنبال نامزدی هستیم که دارای ویژگی‌های اصلح باشد. اصلح یعنی کسی که از نظر اعتقادی، سیاسی، اخلاقی، علمی و تجربی مطابق با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی باشد. کسی که ولایت‌فقیه را قبول داشته باشد و با رهبری همراه باشد. کسی که متعهد به قانون اساسی و نظم اسلامی باشد و به حقوق مردم احترام بگذارد. کسی که دارای شایستگی و صلاحیت علمی و عملی باشد و بتواند با توجه به نیازها و مشکلات شهرستان نقده، پیشنهادات و راهکارهای مناسب را ارائه دهد. کسی که با مردم و مسئولان دیگر همکاری کند و از تعصب و خودخواهی بپرهیزد. کسی که صادق و متقی و مخلص باشد و از فساد و تبانی دوری کند.

امام‌جمعه نقده افزود: با لطف خدا و هدایت رهبری معظم انقلاب، ما می‌توانیم چنین نامزدی را در شهرستان نقده پیدا کنیم و با حمایت از او، او را به مجلس شورای اسلامی بفرستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فصیح‌نیا تصریح کرد: من به‌عنوان امام‌جمعه شهرستان نقده، از همه شهروندان درخواست می‌کنم که با حضور گسترده خود در انتخابات، نامزد اصلح را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

وی با بیان اینکه «این انتخاب، نشانه‌ای از بصیرت و هوشیاری مردم شهرستان نقده است که به اهمیت این دوره از تاریخ کشور پی برده‌اند» گفت: انتخابات پیشرو نشانه‌ای از وفاداری و محبت مردم شهرستان نقده به انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب بوده و همچنین پاسخی قاطع به دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×