» پیشخوان » انتخابات از دستاودرهای مهم نظام اسلامی است
میاندوآب
پیشخوان - سیاسی - میاندوآب
فرماندار ویژه میاندوآب:

انتخابات از دستاودرهای مهم نظام اسلامی است

تیر 13, 1403۸:۳۴ ق٫ظ 60

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: یکی از هدیه‌ها و دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران؛ برگزاری انتخابات با حضور همه سلایق و اقشار مختلف مردم است.

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: در دور اول حضور سرشار و پررنگ مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی شاهد بودیم.

فرماندار ویژه میاندوآب از انتخابات به‌عنوان هدیه نظام جمهوری اسلامی نام برد و افزود: یکی از هدیه‌ها و دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران؛ صحنه‌های انتخابات بوده و ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی به طور متوسط شاهد برگزاری یک انتخابات بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: بر اساس آیات قرآنی خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه آن قوم خودش بخواهند و انتخابات نیز عرصه سرنوشت‌ساز است.

رضایی با تأکید اینکه همه باید بر سر صندوق‌های رأی حاضر شده و به وظیفه و حق شرعی و قانونی خویش عمل نماییم، تصریح کرد: ان‌شاءالله مردم عزیز ایران اسلامی و میاندوآب با حضور حماسی و مسئولانه در پای صندوق‌های رأی؛ تأثیر رأی خود را در سرنوشت خویش نشان می‌دهند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه باید رأی دهیم و به رأی‌دادن نیز دعوت کنیم، اظهار کرد: هر رأی که به صندوق‌های رأی ریخته می‌شود در واقع یک رأی به جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه رسالت ما حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی است، گفت: ان‌شاءالله روز جمعه همه مردم ایران اسلامی؛ مسئولیت خطیر انسانی، الهی و ولایی را با حضور در پای صندوق‌های رأی به بهترین نحو به سرمنزل مقصود برسانند.

رضایی هم چنین با اشاره به انجام اقدامات لازم برای برگزاری دور انتخابات در میاندوآب، افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور انتخابات در میاندوآب اندیشیده شده است.

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران؛ روز جمعه ۱۵ تیرماه بین «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» دو کاندیدای حائز اکثریت آرا در مرحله اول انتخابات که روز جمعه هشتم تیرماه برگزار شد؛ در سرتاسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×