» سیاسی » انتخابات تضمین‌کننده حقوق جامعه است
سیاسی - مهاباد
امام‌جمعه موقت مهاباد:

انتخابات تضمین‌کننده حقوق جامعه است

خرداد 25, 1403۲:۰۷ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 20

امام‌جمعه مهاباد گفت: مشارکت و رأی مردم تضمین می‌کند که حقوق همه افراد بدون تبعیض نژادی یا مذهبی حفظ می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف‌رک» به نقل از گروه سیاسی پایگاه خبری هالان-۲۴؛ سلیمان‌ رشیدی در خطبه نمازجمعه امروز در مسجد جامع ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید قربان اظهار کرد: عید قربان «جه‌ژنی قوربان » یکی از مهم‌ترین جشن‌های اسلامی است که ۱۰ روز مانده به این روز پر برکت مسلمانان روزه می‌گیرند و به حج سفر می‌کنند هر ساله در ماه ذوالحجه برگزار می‌شود در این روز پر برکت، مسلمانان قربانی می‌کنند حیوانات را به‌عنوان عبادت و نذر به خدا متعال تقدیم می‌کنند.

وی تصریح کرد: ثواب این عمل شامل رضایت الهی، تقویت اخلاق و همدلی در جامعه می‌شود و بنده به‌نوبت خود از مردم شریف مهاباد در خواست دارم در این روز مبارک به نیازمندان کمک کنید.

امام‌جمعه موقت مهاباد درباره مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست که نداند و نشنیده باشد که اهل‌سنت بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته است و مسئولین بدانند این رأی‌ها فقط برای انتخاب‌شدن نیست این رأی‌ها برای رفع و حل مشکلات مردم و کشور است این نکته حائز اهمیت است که مسئولین نیز به این واقعیت آگاه باشند.

وی افزود: مشارکت و رأی مردم تضمین می‌کند که حقوق همه افراد بدون تبعیض نژادی یا مذهبی حفظ می‌شود و افرادی که برای حقوق دیگران دفاع می‌کنند، باید حمایت شوند تا جامعه عادلانه و پایدار شکل گیرد.

سلیمان رشیدی درباره شهدای فلسطین اظهار کرد: آمار شهدای فلسطین به ۳۶.۷۲۰ نفر رسیده است، از این تعداد ۷۶۵ نفر در رفح شهید شدند کشورهای اسلامی باید برای محکومیت این ظلم و ستم و حمایت از مردم فلسطین اقدام کنند آن‌ها باید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی که در رفح و غزه صورت می‌گیرد، قرار بگیرند و به این نسل‌کشی و قتل‌عام پایان دهند

وی تصریح کرد: به‌تازگی بعضی از کشورها با هواپیماهای باربری در آسمان رفح و غزه با چتر نجات محصولات غذایی و آشامیدنی به مردم بی‌گناه فلسطین می‌فرستند سکوت دیگر بس است رژیم صهیونیستی از این سکوت جهانیان سو استفاده کرده و به ظلم خود ادامه داد.

سلیمان رشیدی تأکید کرد: بعضی کشورها اخیراً با استفاده از هواپیماهای باربری، محصولات غذایی و آشامیدنی را با چتر نجات به مردم فلسطین در منطقه رفح و غزه ارسال می‌کنند. این اقدام به دلیل بی‌توجهی جهانیان، رژیم صهیونیستی فرصت مناسب برای ادامه سیاست‌های سرکوب و ظلم آمیز خود در فلسطین پیدا کرده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×