» اخبار استان » انتخابات فرصت همگرایی و همدلی است
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
فرماندار ویژه مهاباد:

انتخابات فرصت همگرایی و همدلی است

تیر 13, 1403۰:۲۰ ق٫ظ زمان مطالعه: 1 30

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه انتخابات فرصت مناسبی برای همدلی و همگرایی است گفت: این امر می‌تواند منجر به یک انتخاب اصلح شده و در نتیجه باعث توسعه و پیشرفت کشور شود.

حسن عباسی در گفتگو با  خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «حرف‌‌رک» با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات و اهمیت آن ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: مردم با حضور پررنگ خود در انتخابات ریاست جمهوری در تعیین سرنوشت خود و نسل‌های آینده نقش مؤثری را ایفا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری بیانگر تعهد و دغدغه‌مندی آحاد جامعه نسبت به آینده‌ی کشور و سرنوشت خود است تصریح کرد: انتخابات فرصت مناسبی برای همدلی و همگرایی است و می‌تواند به یک انتخاب اصلح منجر شود.

عباسی تصریح کرد:حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح به مردم اجازه می‌دهد تا نظرات و آرای خود را اعلام و در پیشرفت جامعه و کشور نقش مؤثری داشته باشند.

فرماندار ویژه مهاباد نیز تأکید کرد: حضور فعال مردم در انتخابات، به‌عنوان رویدادی کلیدی، اهمیت بالایی دارد و این مشارکت می‌تواند منجر به دستاوردهای چشمگیر در داخل و خارج از کشور شود و به تقویت دموکراسی و پیشرفت کشور کمک کند.

عباسی ادامه داد: رئیس‌جمهوری که با رأی بیشتری انتخاب شود، اقتدار بیشتری در عرصه‌های مختلف کشور دارد و  می‌تواند در فضای بین‌الملل به شکل قطعی‌تر و تصمیم‌گیرانه‌تر عمل کند و نقش‌برجسته‌ای در تعاملات بین‌الملل داشته باشد.

وی یادآور شد: بنابراین، حضور پرشور در انتخابات نه‌تنها فرصتی برای بروز دیدگاه‌های جدید و نظرات مختلف است، بلکه به ما اجازه می‌دهد تا با رأی خود، آینده خود و جامعه را شکل دهیم و مسائل جامعه را بهبود بخشیم. این مشارکت‌کردن در رویداد چالش‌برانگیز و حیاتی بسیار حائز اهمیّت است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه  قدرت تغییر و پیشرفت در دستان همگان است گفت: همین انتخابات فرصت مناسبی است تا نظرات و آرای مردم، به‌عنوان نور راهنمایی، تاثیر بسزایی در پیشرفت جامعه و کشور داشته باشد.

عباسی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری نشان‌دهنده وفاداری، اقتدار و پایبندی آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×