» پیشخوان » انجام 2 هزار و ۳۵۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی میاندوآب
میاندوآب
پیشخوان - میاندوآب
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد:

انجام 2 هزار و ۳۵۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی میاندوآب

شهریور 14, 1402۱۰:۱۸ ق٫ظ 50

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در یک ماه اخیر، دو هزار و ۳۵۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان میاندوآب انجام شده است.

به گزارش حرف رک، رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به انجام بازرسی‌های مستمر از واحدهای صنفی در میاندوآب، اظهار کرد: در یک ماه اخیر، دو هزار و ۳۵۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان میاندوآب انجام شده است.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته در یک ماه اخیر، تعداد ۴۴۶ پرونده تخلف به ارزش ۱۹ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال تشکیل‌یافته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با بیان اینکه این تخلفات در زمینه‌های گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت بوده است، گفت: پس از تکمیل پرونده واحدهای متخلف طبق قانون به مراجع ذی‌ربط و تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

بهروزی با اشاره به انجام گشت‌های ویژه بازرسی مشترک با ادارات مختلف، تصریح کرد: نظارت بر بازار توسط بازرسان اداره صمت با استفاده حداکثری از ظرفیت اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و شبکه نامحسوس ناظرین افتخاری در حال انجام است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: از شهروندان عزیز تقاضا داریم هر گونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، امتناع از عرضه کالا، کم‌فروشی، احتکار، تقلب، عدم صدور فاکتور و غیره را به شماره‌تلفن ۴۵۲۶۳۶۱۰ و یا به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت گزارش و با بازرسان در شناسایی و برخورد با تخلفات احتمالی همکاری نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×