» اجتماعی » انسداد صفحات شبکه‌های اجتماعی مروج بی‌عفتی در آذربایجان غربی 
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک

انسداد صفحات شبکه‌های اجتماعی مروج بی‌عفتی در آذربایجان غربی 

شهریور 29, 1402۰:۰۵ ق٫ظ 70

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون 20 صفحه مروج بی‌عفتی در استان شناسایی و مسدود شده است.

 

مجیدی در گفتگو با خبرنگار حرف رک، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۷۸۶ صفحه مروج بی‌عفتی در استان آذربایجان غربی شناسایی شده است که با دعوت از آنها به پلیس امنیت و فتای فرماندهی انتظامی استان، موارد بی‌عفتی از صفحات آنها حذف گردید و برای ۲۰ نفر از مالکین صفحات مجازی مروج بی‌عفتی گسترده پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی با صدور دستور به ضابطین، تأکید کرد: در حوزه مقابله با بی‌عفتی و ترویج آن که انسجام خانواده را با تهدید مواجه کند، تمامی صفحات مجازی رصد و در صورت ترویج بی‌عفتی گسترده باید مسدود شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی افزود: چنانچه هریک از افرادی که در جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران خاصه شهروندان استان آذربایجان غربی با تولید و بازنشر اخبار و روایت‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی باعث ناامنی روانی شهروندان گردند، تحت رصد بوده و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شود.

مجیدی با صدور دستور به دادیاران و بازپرسان با اشاره به ماده ۱۴ قانون جرائم رایانه‌ای تأکید کرد: چنانچه گزارش‌ها ضابطین موضوعاتی که بحث ابتذال دارد و از صور قبیح باشد باید برخوردهای قانونی و قضایی قاطع و بازدارنده با این افراد صورت گیرد.

وی با بیان این که امروزه ما باید نسبت به رواج بی‌عفتی در جامعه از جمله در رسانه‌ها و فضای مجازی حساس و نگران باشیم، تصریح کرد: با توجه به پیامدها و تبعات شومی که رواج این بی‌عفتی در رسانه و فضای مجازی به همراه داشته، بسیار ضروری است که از ظرفیت رسانه و هنر به درستی برای علاج این بی‌عفتی‌ها استفاده کنیم.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×