» اخبار استان » بوکان » انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است
بوکان
بوکان - پیشخوان
امام‌جمعه بوکان:

انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است

بهمن 13, 1402۳:۱۷ ب٫ظ 80

امام جمعه بوکان پیروزی انقلاب اسلامی را ثمره خون پاک هزاران شهید دانست و گفت: شهیدان برای سرنگونی رژیم شاهنشاهی و دوام این انقلاب جان خود .را نثار کردند

به گزارش «حرف‌رک» به نقل از بوکان‌هه‌وال؛ ماموستا ملا عباس احمدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که با حضور جمع کثیری از نمازگزاران در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نظام اسلامی با اتکا به قدرت ایمان و اراده مردم با رهبری امام راحل (ره) توانست رژیم شاهنشاهی را ساقط کند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را ثمره خون هزاران شهید دانست و افزود: برای پیروزی و به بار نشستن این انقلاب هزاران نفر جان و خون خود را نثار کردند پس بر ما واجب است که از خون شهدای انقلاب اسلامی حراست و پاسداری نمایم و این امر باید به یک وظیفه تبدیل شود.

امام‌جمعه بوکان با اشاره به پیشرفت‌های کشور به‌ویژه شهر بوکان طی چهار دهه گذشته عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به یکی از قدرت‌های بی‌بدیل منطقه‌ای در حوزه‌های مختلف روبه‌رو بوده است.

ماموستا ملا عباس احمدی تصریح کرد: شهر بوکان که در دوران رژیم ستم‌شاهی با کمبودهای بسیاری روبه‌رو بود اکنون جزو شهرهای مهم منطقه از نظر علمی، اقتصادی، کشاورزی و توسعه است.

وی افزود: اکنون ساکنین دورترین روستاهای بوکان از نعمت برق، راه، اینترنت، بهداشت و حتی گاز برخوردارند و این مهم نشان از پیشرفت‌های مهم در این انقلاب است.

ماموستا احمدی ادامه داد: بی‌تردید انقلاب اسلامی تحولات مهم و شگرفی را برای رفع محرومیت‌های دوران ستم‌شاهی انجام داده و امروز و باگذشت نزدیک پنج دهه این مهم به‌خوبی بخصوص در شهر بوکان نمایان است.

امام‌جمعه بوکان با اشاره به یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: نقد مسئولان توسط مردم عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نقد و مطالبه‌گری مردم از مدیران و مسئولان خود است که در کمتر نظامی این امر دیده می‌شود.

وی اضافه کرد: کم‌کاری و نارسایی برخی مسئولان نباید به‌حساب نظام و جمهوری اسلامی نوشته شود و اگر کم‌کاری هم صورت‌گرفته باشد از ناحیه مسئولان است.

ماموستا احمدی بیان کرد: امروز پیش از هر چیز باید وحدت در بین اقشار مختلف برای استمرار انقلاب موردنظر بوده و در پرتو جایگاه رهبری امید آفرینی و اعتماد ملاک عمل باشد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×