» اخبار استان » انقلاب اسلامی کلیت تمدن آمریکا را به چالش کشیده است
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی - گفتگو
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

انقلاب اسلامی کلیت تمدن آمریکا را به چالش کشیده است

تیر 12, 1402۱۰:۵۶ ق٫ظ 40

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: آمریکا و جنایت‌کاران غرب با انقلاب اسلامی بیشترین معارضه را دارد؛ چون انقلاب ما کلیت تمدن آنها را به چالش کشیده است.  

حجت‌الاسلام منصور امامی در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک؛ با بیان اینکه دفاع از حقوق بشر تنها یک شعار توخالی است، اظهار کرد: آمریکا در حالی خودش را مدعی حقوق بشر می‌داند که بیشترین جنایت را علیه تمام بشریت در طول تاریخ کوتاه خود انجام داده است.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین دروغ عصر حاضر همین ادعای دفاع از حقوق بشر توسط آمریکایی‌هاست بنابراین کسانی که بیشترین جنگ‌ها و جنایت را در طول تاریخ داشته‌اند نمی‌توانند در این مورد مدعی باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: آمریکا در طول ۲۵۰ سال گذشته در حدود ۲۳۰ جنگ حضور داشته در واقع همان گرگی است که به دنبال خشکاندن ریشه‌های انقلاب اسلامی بوده و است.

وی با بیان اینکه کشور آمریکا در چند سال گذشته میلیون‌ها سرخ‌پوست را کشته و میلیون‌ها ویتکونگ را در ویتنام به کام مرگ کشانده است گفت: مشکل آمریکا، خوی استکباری و تمامیت‌خواهی او است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد: البته آمریکا و جنایت‌کاران غرب با انقلاب اسلامی بیشترین معارضه را دارد؛ چون انقلاب ما کلیت تمدن آنها را به چالش کشیده است.

وی تصریح کرد: اگر دیروز آمریکا خود را یکه‌تاز جهان قلمداد می‌کرد، امروز به برکت و عظمت انقلاب اسلامی هر کجا می‌خواهد حرکتی بکند و تصمیم بگیرد، نیاز به تصمیم ایران دارد و حضور چندین ساله آمریکا در افغانستان، سوریه، یمن، عراق و شکست آنها دلیل این ادعا است.

وی عنوان کرد: این جنایت فراموش‌نشدنی نشان داد که حاکمان بی‌خرد و ضدبشری کاخ سفید نه‌تنها از جنایات حیرت‌انگیز هیروشیما پشیمان نبوده، بلکه در هر مقطعی از تاریخ حیات ننگین خود برای دستیابی به منافع استکباری به تکرار آن مبادرت می‌ورزند.

امامی گفت: امروز ۱۲ تیر سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران بهترین فرصت برای بازنمایی جنایات ایالات متحده آمریکا علیه جامعه بشری است.

وی در پایان به نقش رسانه‌ها در تبیین چهره واقعی آمریکا به جهانیان اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها، حقوق ضدبشری آمریکا که در زمان‌ها و مکان‌های مختلف در سرتاسر دنیا انجام شده را برجسته و به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×