» پیشخوان » اهدای ۱۶۰ جلد کتاب به قرائت‌‌خانه‌های مهاباد
پیشخوان - فرهنگی - گفتگو - مهاباد
شهردار مهاباد خبر داد:

اهدای ۱۶۰ جلد کتاب به قرائت‌‌خانه‌های مهاباد

دی 11, 1402۵:۳۶ ب٫ظ 1 40

شهردار مهاباد از اهدای ۱۶۰ جلد کتاب در قرائت‌خانه‌های سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» بابک رستم‌پور در گفتگو با خبرنگار هالان -۲۴  اظهار کرد: ۱۶۰ جلد کتاب‌های درسی و آموزشی با همکاری شورای شهر، شهرداری مهاباد و همچنین انجمن خیریه علوی در راستای کمک برای دانش‌آموزان در قرائت خانه‌های سطح شهر توزیع شد.

وی در خصوص اهدای این کتاب‌ها عنوان کرد: این عمل یک اقدام بسیار مثبت و سودمند در زمینه آموزش و جامعه فرهنگی است که  این تلاش‌ها به‌منظور تأمین منابع آموزشی و درسی برای دانش‌آموزان کم بضاعت در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گرفت.

 رستم‌پور افزود: با همکاری و مشارکت مسئولین شهرستان، طرح اهدای ۱۶۰ جلد کتاب با موفقیت انجام و برای تهیه این ۱۶۰ جلد کتاب، مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیون تومان هزینه شد و امید است، با افزایش همکاری و حمایت‌ها، در آینده بتوانیم تعداد بیشتری از جلدهای کتاب را به خانه قرائت تهیه کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قرائت خانه‌های سطح شهر نقش بسزایی در آموزش و پرورش جامعه دارند بنابراین حمایت و تأمین منابع لازم برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

رستم‌پور گفت: با توجه به نقش مؤثر کتاب‌های آموزشی در فرایند یادگیری دانش‌آموزان، تلاش برای تأمین و توزیع آن‌ها به قرائت خانه‌ها، گام مثبت و قابل ستایش است.

شهردار مهاباد بیان کرد: در شهر مهاباد، به‌منظور ارائه خدمات به دانش‌آموزان و دانشجویان، چهار قرائت خانه در نقاط مختلف شهر ایجاد شده و این قرائت‌خانه‌ها با توجه به نیاز و مکان‌های مختلف در بلوار پرستار، پارک دانشجو، موکریان و کوی دانش فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای دستیابی به این منابع آموزشی، کتابخانه مرکزی مهاباد تلاش می‌کند تا با بهبود و ساماندهی و دسترس‌پذیری منابع اطلاعاتی درست، به دانش‌آموزان بدهد تا به‌صورت جامع و علمی به مطالب موردنظر خود دست یابند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×