» اخبار استان » ایام دهه‌فجر در ارومیه باشکوه برگزار می‌شود
اخبار استان - تیتر یک

ایام دهه‌فجر در ارومیه باشکوه برگزار می‌شود

بهمن 11, 1402۱۰:۰۱ ق٫ظ 90

مدیر اجرایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایام الله دهه فجر با شعار «جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن» در ارومیه با برنامه‌های متنوع و گسترده اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « حرف رک » اسلام نام آور مدیر اجرایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه،در نشست خبری به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایام الله دهه فجر با شعار «جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن» در ارومیه با برنامه‌های متنوع و گسترده اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد:ستاد ایام الله دهه فجر ارومیه با هماهنگی نهادهای مختلف، ۸۱۲ برنامه با ۲۶ عنوان را برای اجرا در این ایام آماده کرده است.

نام‌آور ادامه داد: این برنامه‌ها شامل فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی، علمی و تحقیقاتی هستند که با هدف ایجاد امید، انگیزه و افتخار در میان مردم و به ویژه جوانان و نسل جدید برگزار می‌شوند.

مدیر اجرایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این ایام، زنگ انقلاب است که با نواختن زنگ در مدارس و مراکز آموزشی، یادآور بازگشت با شکوه امام خمینی (ره) به ایران و آغاز دهه فجر می‌شود.

نام‌آور اضافه کرد: در این برنامه، دانش‌آموزان و دانشجویان با شعرخوانی، سرودسرایی، نمایش‌های تئاتر، نمایشگاه‌های عکس و کتاب و سخنرانی‌های موضوعی، به گرامیداشت انقلاب و امام (ره) می‌پردازند.

وی ادامه داد: زنگ انقلاب در مدارس تا رژه موتورسواران و اعزام کاروان راهیان نور، همه نشان از زنده بودن روح انقلاب و ولایت در میان مردم این شهر دارند.

مدیر اجرایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خاطر‌نشان کرد: رزم نوازان ارتش نیز با حضور در خیابان ارتش ارومیه، با اجرای قطعات موسیقی نظامی و ملی، مردم را به شادی و شور می‌کشانند.

وی گفت: قبل از شروع دهه فجر، سپاه ارومیه نیز در حسینیه ثارالله، جشن تجلیل از بازنشستگان و وابستگان خود را برگزار کرده است. در این جشن، از بازنشستگان و وابستگان سپاه، و خانواده‌های آنان تجلیل شد.

نام‌آور یاد آور شد: تمام ادارات و نهادها نیز در ارومیه، خیابان‌ها و محلات را با پرچم‌ها، بنرها، پوسترها و نورپردازی‌های مختلف فضاسازی کرده‌اند. این فضاسازی‌ها رنگ و بوی دهه فجر را در شهر ایجاد کرده و مردم را به شادمانی و افتخار دعوت می‌کنند.

مدیر اجرایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه عنوان کرد: در محلات، حوزه‌های بسیج نیز اقدامات لازم را برای فضاسازی و برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام الله دهه فجر انجام داده‌اند.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به دیدار و تجلیل با ۴۵ خانواده شهید با اولویت شهدای انقلاب، دیدار با امام جمعه ارومیه، مراسمات خانوادگی در اقشار مختلف، یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا، اجتماع بزرگ نیروهای مسلح، برگزاری جشن در هر مسجد، اعزام پزشکان بسیجی در مناطق محروم  اشاره کرد.

نام‌آور خاطرنشان کرد: رای اولی‌ها نیز برای آموزش و پرورش برنامه خاصی در دستور کار قرار دارد. این برنامه شامل اعزام کاروان راهیان نور به جنوب کشور، اردوی پیشرفت و حضور دانش‌آموزان در کارخانجات و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی اضافه کرد: در این ایام، دشمنان نیز سعی دارند با انتشار اخبار و شایعات در فضای مجازی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب را تضعیف کنند و مردم را از مشارکت در جشن ملی دهه فجر بازدارند. اما مردم ارومیه با بصیرت و ولایتمداری خود، چنین توطئه‌هایی را شکست می‌دهند و با تبیین دستاوردهای انقلاب، معاندین و دشمنان انقلاب و اسلام را ناامید می‌کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×