» اخبار استان » ایران با اقتدار مقابل جنایات صهیونیستی ایستادگی می‌کند
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
فرماندار ارومیه:

ایران با اقتدار مقابل جنایات صهیونیستی ایستادگی می‌کند

مهر 12, 1403۲:۰۰ ب٫ظ 10

غلامحسین عماری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با محکومیت شدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت رهبران مقاومت حماس و افزایش تجاوزات به مناطق غزه و لبنان شده است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با قدرت و ثبات در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و خواهد کرد.

فرماندار ارومیه با اشاره به حمایت ایران از ملت مظلوم فلسطین و مردم مقاوم غزه بی‌چون‌وچرا و همیشگی است گفت: حمله موشکی اخیر به مراکز حساس رژیم صهیونیستی، پیامی روشن از توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.

وی تصریح کرد: این اقدام هشداری جدی به دشمنان ایران است تا بدانند که ایران در برابر هرگونه تهدید و تجاوز، با پاسخ قاطع روبه‌رو خواهند شد.

عماری همچنین به اهمیت وحدت میان کشورهای اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش دارند با تفرقه‌افکنی بین ملت‌های مسلمان، قدرت و مقاومت آنان را تضعیف کنند.

فرماندار ارومیه یادآور شد: اما ایران همیشه بر لزوم همبستگی جهان اسلام برای دفاع از حقوق فلسطینیان تأکید داشته است. این وحدت نه تنها ضامن پیروزی مقاومت فلسطین خواهد بود، بلکه برای آزادی قدس شریف نیز حیاتی است.

وی با تأکید بر نقش محوری جمهوری اسلامی در حمایت از جریان مقاومت افزود: ایران هیچ‌گاه در برابر فشارها و تهدیدات بین‌المللی از حمایت‌های خود از مظلومان منطقه عقب‌نشینی نخواهد کرد. هرگونه اقدام خصمانه علیه ملت‌های مسلمان، پاسخ سخت و عبرت‌آموز ایران را در پی خواهد داشت.

فرماندار ارومیه در پایان با اشاره به پایداری مردم فلسطین و محور مقاومت، گفت: پیروزی نهایی از آن ملت‌های مقاوم خواهد بود و روزی قدس شریف آزاد خواهد شد. مقاومت همچنان به عنوان تنها راه رهایی از اشغالگری باقی خواهد ماند و ایران نیز تا پیروزی نهایی در کنار آنها خواهد ایستاد.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×