» پیشخوان » ایران قوی با مشارکت حداکثری شکل می‌گیرد
امام جمعه میاندوآب
پیشخوان - سیاسی - میاندوآب
امام‌جمعه میاندوآب:

ایران قوی با مشارکت حداکثری شکل می‌گیرد

تیر 13, 1403۱:۲۱ ق٫ظ 30

امام‌جمعه میاندوآب گفت:شرکت در انتخابات قدمی در راستای ایران قوی بوده و سبب می‌شود تا ایران اسلامی قوی در دنیا تبلور یابد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری و اهمیت این انتخابات، اظهار کرد: روز جمعه هشتم تیرماه مردم ولایت‌مدار، همیشه در صحنه و پا به کار ایران اسلامی و به‌تبع آن شهرستان میاندوآب در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نیز مانند انتخابات دیگر حضور یافته و نقش‌آفرینی کردند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از انتخابات پراهمیت است، افزود: امیدواریم در روز جمعه ۱۵ تیرماه نیز مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار ایران اسلامی و شهرستان میاندوآب با حضور پرشور خود؛ حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

وی گفت: انتخابات و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی سبب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی و شادی دوستان و یاران انقلاب اسلامی می‌شود و لذا باید در این راستا قدم برداشت.

حسن‌زاده از مشارکت پرشور در انتخابات به‌عنوان یکی از مولفه‌های ایران قوی نام برد و تصریح کرد: شرکت در انتخابات قدمی در راستای ایران قوی بوده و سبب می‌شود تا ایران اسلامی قوی در دنیا تبلور یابد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه دنیا به انتخابات در ایران اسلامی چشم دوخته است، اظهار کرد: بیش از ده‌ها کشور انتخابات در ایران اسلامی را رصد می‌کنند و این نشان می‌دهد که حتی حضور مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی بر مردم آنها نیز تأثیرگذار است.

حسن‌زاده از انتخاب اصلح به‌عنوان یکی دیگر از وظایف مردم نام برد و گفت: ان‌شاءالله روز جمعه مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با مشارکت حداکثری توأم با انتخاب اصلح در پای صندوق‌های رأی؛ مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران؛ روز جمعه ۱۵ تیرماه بین «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» دو کاندیدای حائز اکثریت آرا در مرحله اول انتخابات که روز جمعه هشتم تیرماه برگزار شد؛ در سرتاسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×