» اخبار استان » ارومیه » بازسازی 43 مدرسه در مناطق محروم ارومیه توسط جهادگران
ارومیه - پیشخوان - فرهنگی - گفتگو
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خبر داد:

بازسازی 43 مدرسه در مناطق محروم ارومیه توسط جهادگران

مهر 23, 1402۰:۴۰ ق٫ظ 60

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از بازسازی و تعمیر 43 مدرسه با همکاری جهادگران و قرارگاه سید شهید عباس فاطمیه در ارومیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی حرف رک، قهرمان عیوضلو در گفتگو با خبرنگار درنا سسی  با اشاره به طرح شهید عباس فاطمیه برای بازسازی 43 مدرسه مناطق محروم شهرستان ارومیه اظهار کرد: شهید عباس فاطمیه اولین شهید امنیت استان آذربایجان غربی است و با توجه به اینکه طی روزهای اخیر اولین سالگرد شهادت عباس فاطمیه بود قرارگاه سید شهید عباس فاطمیه راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: قرارگاه سید شهید عباس فاطمیه متشکل از ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی، شرکت گوشت ایران، شرکت پروتئین گستر سینا، بنیاد مستضعفان، ادارات آموزش‌وپرورش ناحیه یک و دو، انزل ارومیه، اداره تجهیز نوسازی مدارس است.

عیوضلو گفت: این قرارگاه طی یک ماه گذشته توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با همکاری سازمان‌های مربوطه تشکیل و تصمیم بر این موضوع شد با همکاری نیروهای جهادی سپاه و حوزه‌های محلات در 43 مدرسه مناطق محروم و کم‌برخوردار به مناسبت 43 سالگرد هفته دفاع مقدس انجام شود.

وی تصریح کرد: اقدامات انجام شده به‌منظور شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی، تعمیر و تجهیز موتورخانه، کاشی‌کاری، کف‌سازی برای مدارس قدیمی، سیم‌کشی و رفع مشکلات سیم‌کشی مدارس و تعمیرات سرویس‌های بهداشتی و آبخوری، تعمیرات اساسی مدارس و نصب پرده و تعمیرات درو پنجره ایفای نقش کرده‌اند.

عیوضلو یادآور شد: این اقدامات با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد تومان بوده است که هزینه آن توسط شرکت گوشت ایران و مجموعه سپاه پاسداران، تجهیز و نوسازی مدارس تامین اعتبار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ادامه داد: مدارسی هدفی که مورد تعمیر این طرح قرار گرفته است مدرسه امام خمینی ناحیه 2، مدرسه شبانه‌روزی انزل، الزهرا آموزش‌وپرورش ناحیه 2، قوشچی، مدرسه شهید مطهری، دارالقرآن طوبی ناحیه یک و مدرسه باشلان بوش لوی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اعلام کرد: 43 مدرسه توسط 43 گروه‌های جهادی حوزه محلات و فرهنگیان انجام شد و در روستاهای خرابه سینجی، قلعه سردار، قره‌باغ رحیم‌آباد و حصار بهرام خان و مدارس نیاز به تعمیر انجام شده است.

خاطرنشان می شود این طرح با همکاری جهادگران و قرارگاه سید شهید عباس فاطمیه برای بازگشایی مدارس و برای شاداب‌سازی مدارس و ایجاد محیط امن و ایمن برای آموزش دانش‌آموزان انجام شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×