» پیشخوان » بدون استثنا با فساد اداری مبارزه می‌کنیم
پیشخوان - میاندوآب
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب:

بدون استثنا با فساد اداری مبارزه می‌کنیم

مهر 27, 1402۳:۱۱ ب٫ظ 40

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: بدون استثنا و بدون تعارف با فساد اداری به هر نحو ممکن مبارزه می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از زرین خبر، ششمین جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب، امروز با حضور مسئولان شهرستانی در سالن جلسات شهید باکری فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

رژیم صهیونیستی به سزای اعمال خویش می‌رسد

در ابتدای این جلسه امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان در غزه، اظهار کرد: این جنایت رژیم صهیونیستی دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و قطعاً ابن نسل‌کشی و جنایت محکوم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده افزود: امروز دل همه مسلمانان دنیا و انسان‌های آزاده از این جنایت خون است.

وی در ادامه سخنان خود با برشمردن ویژگی‌ها و شاخصه‌های مدیریتی در اسلام، گفت: نخستین شاخصه مدیریت که می‌تواند انسان را به موفقیت برساند، کسب معنویت است.

حسن‌زاده تصریح کرد: اگر انسان از قدرت معنویت بی‌بهره باشد؛ سایر قدرت‌ها و توانایی‌ها هیچ سودی برایش نخواهد داشت.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه باید نسبت به انجام واجبات اهتمام داشت، اظهار کرد: باید در انجام واجبات در خط مقدم بود و این را همواره در نظر داشت.

وی با بیان اینکه در مسئولیت برخی وسوسه‌ها وجود دارد، گفت: مسئولیت هر چه سنگین باشد آن اندازه محل جولان شیطان وسیع خواهد بود.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه ظلم هیچگاه پابرجا نخواهد بود، تصریح کرد: قطعاً در این قضیه اخیر نیز رژیم صهیونیستی به سزای اعمال خویش می‌رسد.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قطعاً دنیا را متحول کرده و در آینده جهان تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در دنیا برنامه‌ریزی کرده‌اند تا مسلمانان را نابود کنند، گفت: اولین گزینه آنها در این زمینه تفرقه و اختلاف‌افکنی است تا به اهداف خود برسند.

بدون استثنا و تعارف با فساد اداری مبارزه می‌کنیم

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب نیز در این جلسه با تأکید بر مبارزه با فساد اداری، اظهار کرد: بدون استثنا و بدون تعارف با فساد اداری به هر نحو ممکن مبارزه خواهیم کرد و لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مجموعه تحت امر خود را مورد بررسی قرار دهند تا اگر مدیری کارایی لازم را نداشته باشد، تغییر و جابه‌جا شود.

محمدرضا رضایی با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان بدون کوچک‌ترین بحثی و به طور کامل در اختیار ستاد انتخابات باشند.

وی افزود: هیچ فردی به‌غیراز مسئولان مرتبط به‌ویژه کاندیداهای انتخابات مجلس حق ورود به مراکز اداری و آموزشی باهدف تبلیغات را ندارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه به تک‌تک شهروندان اطمینان می‌دهیم که امانت‌دار رأی مردم هستیم، تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که در راستای انجام وظایف خود درباره انتخابات کوتاهی نخواهیم کرد.

رضایی به حضور مدیران استانی در شهرستان نیز اشاره و اظهار کرد: حضور مدیران کل در شهرستان نیز باید بااطلاع و هماهنگی فرمانداری صورت گیرد.

وی هم چنین با بیان اینکه خریدوفروش قطعات زمین و املاکی که به‌صورت غیرقانونی تفکیک شده‌اند ممنوع است، گفت: تیم‌های نظارت بر عملکرد مشاورین املاک موظف هستند مراکز خریدوفروش این املاک را نسبت به عواقب و پیگرد قانونی آگاه سازند و در صورت عدم تمکین به مراجع قضایی معرفی کنند.

فرماندار ویژه میاندوآب هم چنین با تأکید بر تکریم ارباب‌رجوع، تصریح کرد: بانک‌ها در اخذ ضمانت و شرایط ضامن با دید تسهیلگرانه اقدام کرده و هر بانکی نیز مراجعین را به عناوین غیرقانونی دچار مشکل سازد؛ تخلف کرده و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×