» تازه های خبر » برای دستیابی به موفقیت راه شهدا را ادامه دهند
تازه های خبر - فرهنگی
وصیت‌نامه «شهید نعمت مهدی‌نژاد»؛

برای دستیابی به موفقیت راه شهدا را ادامه دهند

تیر 7, 1403۰:۰۵ ق٫ظ 10

شهید نعمت مهدی‌نژاد در وصیت‌نامه خودنوشت: پشتیبان رهبر انقلاب امام خمینی و دولت جمهوری اسلامی باشید و از هر کس که در خط امام است حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»«شهید نعمت مهدی‌نژاد» دوم شهریور ۱۳۳۴، در روستای چورس از توابع شهرستان چایپاره دیده به جهان گشود. تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. هشتم اسفند 1363، با سمت تدارکات در سومار توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر و پا، شهید شد. پیکر او را در زادگاهش به خاک سپردند.

بسم ا… الرحمن الرحیم
ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.
به نام ا…، به نام او که همه چیزم از اوست. به نام او که زندگی‌ام در جهت اوست و زنده به اویم و به نام او که شدنم در جهت اوست و معشوق و معبود و مرادم اوست و در اینجاست که می گوئیم:
شهادت سرآغاز پایندگی است
نتریم ز مرگی که خود زندگی است

خدا را شکر می‌کنم که سالهای عمرم را در تحت رهبری روح ا… گذراندم و از نعمت ولایت فقیه بر جامعه بهره مند گشتم و خدا را شکر می‌کنم که مرگم را شهادت قرار داد و توفیق آن را یافتم که به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین (ع) پاسخ دهم و اینک می‌گویم که ای فضای داغ و خونین کربلایایران به ندای غربت و تنهائیت لبیک می‌گویم. ای حسین (ع) و ای اسلام و ای زاده حسین (ع) لبیک، ای روح ا… لبیک، ای روح ا…، ای رهبر، ای نائب الامام، ای خمینی لبیک.

و این روش یک عاشق حقیقی است و باید اینگونه باشیم. روش حسین (ع) یعنی مبارزه، مبارزه با کفر و مرگ سرخ را بر زندگی ننگین ترجیح دادن را دنبال کنیم وگرنه غیر این یزیدی هستیم و من از همه فامیل‌ها و دوستان و آشنایان خود یکایک می‌خواهم از روحانیت اصیل پشتیبانی کرده و پشتیبان رهبر انقلاب امام خمینی و دولت جمهوری اسلامی باشید و از هر کس که در خط امام می‌باشد حمایت کنند. من از اقوام پدر و مادرم می‌خواهم که بر من گریه نکنند و اصلاً می‌پرسم گریه برای چیست؟ مگر کلام خداوند را نمی‌خوانید که می‌فرماید «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا… امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون»

من از برادران و خواهران حزب الهی برای دست یابی به موفقیت راه شهدا را ادامه دهند که اگر جسد مرا یافتید مرا در مزار شهدای خوی به خاک بسپارید و بر مزار تفکر کنید زیرا عالی‌ترین راه رسیدن به مقصد است. پدر و مادر من افتخار کنید که چنین فرزندی را تربیت کرده و در راه خدا قربانی می‌کنید. خداوندا این جان‌های ناقابل ما را بپذیر. جاوید باد راه شهیدان اسلام، هرچه خروشان‌تر باد انقلاب اسلامی در جهان.
خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی (عج)، خمینی عزیز را برای ملت مستضعف جهان نگهدار

در سفارش‌هایش آمده است:
«سنگر نمازجمعه را خالی نگذارید و برای سلامتی روح ا… بت شکن دعا کنید.»
منبع: اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×