» اجتماعی » مدارس آذربایجان‌غربی تعطیل شد
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک - گفتگو
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی:

مدارس آذربایجان‌غربی تعطیل شد

اسفند 12, 1402۰:۰۵ ق٫ظ 30

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان فردا مدارس سراسر استان غیرحضوری شد.

علی مطهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: نیمی از مدارس استلن در اختیار شعبات اخذ رای قرار دارد و بخشی از امکانات مدارس نیز در مساجد به عنوان شعبه اخذ رای استفاده شده است.

وی با اشاره به این که فرهنگیان آذربایجان‌غربی هم در شعبات انتخاباتی مشغول فعالیت هستند، افزود: دانش‌آموزان و معلمان ممکن است به دلیل ادامه روند انتخابات در روز ۱۲ اسفند ماه نتوانند در مدارس حضور یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بنابراین بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان فردا مدارس سراسر استان غیرحضوری شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بخش عظیمی از عوامل اجرایی انتخابات را جامعه فرهنگیان تشکیل می‌دهد ودر کنار سایر گروه‌های جامعه با احساس مسئولیت و وظیفه در این عرصه حاضر شده و نقش‌آفرینی کردند.

مطهری گفت: صندوق‌های رأی محلی برای قهر و نمایش ناراحتی نیست بلکه حضوری پرشکوه برای نشان دادن اقتدار و عظمتی است که در این سال‌ها در زیر سایه انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شده است.

وی افزود: همه ساله در ایام انتخابات دشمنان سعی دارند که با تبلیغات گسترده و هزینه‌های گزاف ملت ایران را از حضور در پای صندوق‌های رای ناامید کرده و روحیه آنان را با جوسازی‌های رسانه‌ای تضعیف کنند.

مطهری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اما مردم آگاه و بابصیرت ایران همه ساله پررنگ‌تر از ستل‌های گذشته وارد میدان انتخابات می‌شودند و هر رأیی که جامعه ایرانی به صندوق‌های رأی می‌اندازد در حقیقت شمشیری بران بر قلب دشمنان است و برای تشدید عصبانیت دشمنان در این عرصه باید صحنه را همواره گرم، با قدرت حفظ کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: در حال حاضر سنگر حضور مردم در انتخابات، سنگر دفاع از ولایت‌فقیه و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این سنگر باید محکم ایستاد و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×