» اجتماعی » بررسی پرونده شهرداری ارومیه در هیئت تطبیق
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
فرماندار ارومیه خبر داد:

بررسی پرونده شهرداری ارومیه در هیئت تطبیق

مهر 25, 1403۱۰:۳۶ ق٫ظ 00

فرماندار ارومیه گفت: مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تغییر شهردار در هیئت تطبیق شهرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

غلامحسین عماری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با بیان اینکه رسیدگی به مصوبه شورا از وظایف فرمانداری است اظهار کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تغییر شهردار در هیئت تطبیق شهرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: هیئت تطبیق به زودی برای بررسی موضوع عزل شهردار ارومیه تشکیل خواهد شد. این هیئت شامل نمایندگانی از قوه قضاییه، شورای استان و وزارت کشور است که به‌طور تخصصی به بررسی پرونده پرداخته و ابهامات موجود را روشن خواهند کرد.

فرماندار ارومیه گفت: در صورتی که تصمیمات و ایرادات قانونی هیئت تطبیق مورد تأیید مجدد شورای شهر قرار نگیرد، پرونده به هیئت حل اختلافات استان ارجاع خواهد شد تا تصمیم نهایی در این زمینه اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد:  این روند نشان‌دهنده اهمیت شفافیت و قانون‌مداری در فرآیندهای مدیریتی شهری است و تلاش‌های مسئولان برای ارتقاء سطح نظارت و پاسخگویی در مدیریت شهری را مورد تأکید قرار می‌دهد.

فرماندار ارومیه عنوان کرد: به همین دلیل، ضروری است که هیئت تطبیق با دقت و شفافیت به بررسی این پرونده بپردازد و تمام جوانب موضوع را در نظر گیرد تا اطمینان حاصل شود که تصمیمات اتخاذ شده در راستای منافع عمومی و بهبود شرایط زندگی شهروندان است.

گفتنی است تغییرات در شهرداری می‌تواند تأثیرات مهمی بر روی خدمات عمومی و توسعه شهری ارومیه داشته باشد. بسیاری از شهروندان نگران هستند که تغییرات مدیریتی ممکن است بر روند انجام پروژه‌های عمرانی و خدمات‌رسانی به جامعه تأثیر بگذارد.در نهایت، با توجه به شرایط کنونی، امیدواریم که این روند به گونه‌ای پیش برود که ضمن حفظ ثبات مدیریتی، زمینه‌های توسعه و پیشرفت را برای شهر ارومیه فراهم آورد و بتواند انتظارات شهروندان را برآورده کند.

انتهاتی خبر / و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×