» اخبار استان » ارومیه » برپایی موکب مردمی شهدای حرم در بخش انزل ارومیه
ارومیه - تازه های خبر
مسئول اجرایی موکب شهدای حرم بخش انزل ارومیه خبر داد:

برپایی موکب مردمی شهدای حرم در بخش انزل ارومیه

شهریور 5, 1402۱:۲۵ ب٫ظ 40

مسئول اجرایی موکب شهدای حرم بخش انزل از بر پایی موکب مردمی شهدای حرم در بخش انزل ارومیه برای پذیرایی از زائران سالار شهیدان خبر داد .

به گزارش حرف رک رضا صفدری مسئول اجرایی موکب شهدای حرم بخش انزل در گفتگو با خبرنگار درناسسی در خصوص برپایی موکب اظهار داشت: برپایی موکب شهدای حرم به همت مردم خیر منطقه بوده است تا پذیرایی زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین در مسیر منتهی به مرز تمرچین باشند.

وی با بیان اینکه موکب شهدای حرم بخش انزل در 45 کیلومتری مسیر ارومیه به سلماس روبروی دهیاری روستای قولنجی مستقر شده است افزود: در این موکب پذیرایی به‌صورت میان‌وعده بوده و استراحتگاه موقتی برای زائران سیدالشهدا در نظر گرفته شده و با آب و چای و شربت از مسافران پذیرایی می‌شود.
مسئول اجرایی موکب شهدای حرم بخش انزل ادامه داد: در این موکب تعداد پنج تا 6 نفر به طور مستمر حضور یافته و به ارائه خدمات می‌پردازند.
صفدری با بیان اینکه این موکب به همت مردم منطقه و توسط خیرین و دوستداران اهل‌بیت (ع) برپا شده است گفت: خدمات و میان‌وعده تدارک‌دیده‌شده توسط نذورات مردمی جمع‌آوری‌شده است و موکب تا 17 شهریور و بازگشت زائرین از کربلای معلی در این مکان مستقر خواهد بود .

وی با بیان اینکه تمام خادمان با عشق و علاقه به سالار شهیدان در این موکب حضور یافته و به ارائه خدمات می‌پردازند عنوان کرد: حضور خادمان در این موکب به‌صورت شیفتی بوده و جوانان منطقه خودجوش در این موکب از زائران و مسافران اربعینی پذیرایی می‌کنند.

مسئول اجرایی موکب شهدای حرم بخش انزل با بیان اینکه از جاماندگان زیارت کربلا هستند عنوان کرد: در نزدیکی این موکب به همت سپاه واحد سیار دندانپزشکی استقراریافته و در صورت نیاز مسافران به درمان، خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود.

وی به استقرار نیروهای هلال‌احمر در نزدیکی موکب برپا شده اشاره کرد و گفت: با حضور نیروهای هلال‌احمر در نزدیک موکب شهدای حرم در صورت نیاز خدمات درمانی نیز به زائران ارائه می‌شود.

صفدری خاطرنشان کرد: این موکب در 45 کیلومتری مسیر ارومیه به سلماس واقع شده و پذیرای زائران شمال استان و مسافران خارجی، کشورهای ترکیه و آذربایجان هستند که به صورت کاروانی از این مسیر تردد می کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×