» اخبار استان » ارومیه » برپایی نمایشگاه اسوه بسیج مساجد و محلات آذربایجان‌غربی
ارومیه - تیتر یک - گفتگو
مسوول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خبر داد:

برپایی نمایشگاه اسوه بسیج مساجد و محلات آذربایجان‌غربی

آبان 22, 1402۶:۰۷ ب٫ظ 70

مسوول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برپایی نمایشگاه اسوه بسیج مساجد و محلات آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» عباس‌زاده مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در گفتگو با خبرنگار درناسسی، جزئیات برگزاری نمایشگاه اسوه بسیج را مطرح کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه به‌منظور اعتلای سند بسیج و نیز ارتقا بسیج مساجد و مردم‌سالاری دینی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: پس از برگزاری نمایشگاه‌ها در 2200 پایگاه بسیج، 700 پایگاه به مرحله شهرستانی و 50 پایگاه به مرحله استانی راه یافته‌اند. در این نمایشگاه، 50 غرفه از دستاوردها و خلاقیت‌های بسیجیان در ارومیه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اظهار داشت: پایگاه‌ها با تأکید بر انگیزه، تعهد به اهداف اسلامی و یکپارچگی بسیجیان، در جهت دفاع از امنیت پایدار مردمی و ارتقای ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: برنامه‌های متنوعی برای جذب مشارکت اقشار تخصصی بسیج در این نمایشگاه اجرا شده و کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و ارائه اطلاعات جدید از جمله فعالیت‌های این رویداد محسوب می‌شوند.

عباس‌زاده با تأکید بر اهمیت تبیین اصول‌دینی به‌عنوان محور اصلی نمایشگاه، افزود: این رویداد به‌عنوان یک فرصت برتر برای آموزش و گسترش ارزش‌های انقلابی و اعتلای مساجد و دین موردتوجه قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یادآور شد: نمایشگاه اسوه از تاریخ 23 آبان تا 25 آبان در سالن شماره 2 نمایشگاه بین‌المللی ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×