» اجتماعی » برگزاری جشن عاطفه‌ها برای دانش‌آموزان کلاس‌اولی در آذربایجان غربی
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک - گفتگو
معاون ابتدایی آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری جشن عاطفه‌ها برای دانش‌آموزان کلاس‌اولی در آذربایجان غربی

شهریور 29, 1402۸:۰۰ ق٫ظ 60

معاون ابتدایی آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی گفت: امروز جشن عاطفه‌ها برای 70 هزار دانش‌آموز کلاس‌اولی برگزار می‌شود.

قاسمی در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: امروز آئین جشن شکوفه‌ها با حضور مسئولان استانی و مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی در تمامی مدارس ابتدایی استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی امروز (چهارشنبه 29 شهریور) برگزار می‌شود و سال تحصیلی 1403 – 1402 نیز به طور رسمی و باانرژی و نشاط از شنبه (اول مهر) برای تمام دانش‌آموزان استان آغاز خواهد شد.

معاون ابتدایی آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه در تلاش هستیم آغازی پرمهر و بانشاط را برای دانش‌آموزان و معلمان داشته باشیم، تصریح کرد: جشن امروز جهت آشنایی دانش‌آموزان با محیط مدرسه، معلمان، معاونان و مدیر مدرسه است.

وی با بیان اینکه امسال ۷۰۰ هزار نفر دانش‌آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل می‌شوند، گفت: از این تعداد دانش‌آموز، نزدیک به ۷۰ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

قاسمی با بیان اینکه، ثبت‌نام قطعی ۹۸ درصد دانش‌آموزان آذربایجان غربی انجام شده است، عنوان کرد: ۹۵ درصد ثبت‌نام کتب درسی و ۸۵ درصد توزیع کتب درسی نیز انجام پذیرفته است.

معاون ابتدایی آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی عنوان کرد: این تعداد دانش‌آموز مقطع ابتدایی، سال تحصیلی خود را در دو هزار کلاس آغاز می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: در اجرای شیوه نامه پروژه مهر امسال سعی شده به صورت میدانی در صحنه باشیم و تمام کارهایی که برای بازگشایی مدارس انجام می‌شود، اعم از آماده سازی مدارس و بحث مهم ثبت نام دانش آموزان در دوره ابتدایی به صورت جدی پیگیری و دنبال شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×