» اخبار استان » بوکان » یک هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در بوکان برگزار می‌شود
بسیج
بوکان - پیشخوان
فرمانده سپاه بوکان:

یک هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در بوکان برگزار می‌شود

آبان 29, 1402۷:۲۱ ب٫ظ 110

فرمانده سپاه بوکان از برگزاری یک هزار و ۱۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از «بوکان هه‌وال»؛ فرمانده سپاه شهرستان بوکان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۷ آبان، گفت: رژیم کودک کش و خونخوار صهیونیستی به جنگ کودکان و نوزادان غزه رفته است و با این جنایت نابودی خود را نزدیک می‌کند.

سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی با تأکید بر اینکه همه در دفاع از مظلوم وظیفه دارند، افزود: وظیفه انسانی، اخلاق کاری و دینی همه رسانه‌ها است که مظلومیت مردم در غزه را فریاد بزنند.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در افزایش امیدآفرینی در جامعه، ادامه داد: خبرنگاران سربازان خط مقدم مقابله با جنگ رسانه‌ای و افزایش امید و نشاط در جامعه بوده و باید به این نقش خود عمل کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بوکان عنوان کرد: خبرنگاران در انعکاس مطالبات واقعی مردم به‌طورجدی پیگیر رفع مشکلات از طریق ادارات مربوطه باشند.

سعیدی همچنین از تأسیس کانون بسیج رسانه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بسیج رسانه بی‌تردید می‌تواند همچون نمایش مهم میان رسانه‌ها و مدیریت شهری عمل کند.

فرمانده سپاه شهرستان بوکان در ادامه با تبریک ولادت حضرت زینب (س)، روز پرستار و تقارن آن با آغاز هفته بسیج، افزود: هفته بسیج فرصت مغتنمی است که خدمات گسترده بسیج در ابعاد مختلف دفاعی امنیتی سازندگی تربیتی و مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی به اطلاع مردم برسد.
وی با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته بسیج از امروز، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار محوری، بسیج امید ملت ایران از ۲۸ آبان‌ماه تا پنجم آذر هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان بوکان نیز برگزار می‌شود.

سعیدی گفت: برنامه‌های متعددی در این هفته در قالب ۴۵ عنوان برنامه شامل یک هزار و ۱۵ برنامه در سطح حوزه‌ها پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های اجرایی این هفته می‌توان به دیدار با امام‌جمعه شهرستان، تجلیل از بسیجیان نمونه، غبارروبی مزار مطهر شهدا، نورافشانی آسمان شهر به مناسبت آغاز این هفته مبارک، نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی، رژه موتوری، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در ۳۴۴ مدرسه سطح شهر، مراسم محوری سوم آذر همراه با میقات صالحین در نمازجمعه، فعالیت‌های جهادی بسیج حقوق‌دانان و بسیج پزشکی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی اشاره کرد.

در ادامه این جلسه مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های مختلف شهرستان نیز در سخنان جداگانه‌ای نقطه‌نظرات خود در خصوص انتشار اخبار در سطح شهرستان را بیان کردند.

در پایان با اهدای هدیه فرهنگی از زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران بابت انتشار اخبار تجلیل شد.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×