» پیشخوان » بزرگ‌ترین سلامت سرای کشور در خوی به بهره‌برداری رسید
پیشخوان - خوی
مدیرعامل مؤسسه خیریه آیت‌الله خویی:

بزرگ‌ترین سلامت سرای کشور در خوی به بهره‌برداری رسید

تیر 18, 1402۱۲:۰۱ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 دقیقه 50

مدیرعامل مؤسسه خیریه آیت‌الله خویی از به بهره برداری رسیدن بزرگ‌ترین سلامت سرای کشور در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش حرف رک غلامعلی شریف مدیرعامل مؤسسه خیریه آیت اله خویی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش در آئین بهره‌برداری از مجتمع با اعلام اینکه سلامت سرای خوی به‌منظور ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و درمانی ساخته شده است گفت: سلامت سرای مجهز مرحوم آیت‌الله خویی در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار و زیر بنای ۴ هزار و ۶۰۰ مترمربع به‌صورت پیش‌ساخته و مقاوم در برابر حوادث طبیعی در جوار بیمارستان مرحوم آیت ا.. خویی برای ارائه خدمات خیریه به سالمندان و نیازمندان با مساعدت مالی 200 میلیاردریالی خیرین ساخته شده است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه آیت اله خویی افزود: این سلامت سرا با مشارکت و همراهی خیران و دوستداران آیت ا.. خویی مطابق با آخرین استانداردها در جهت ارائه خدمات بهتر به سالمندان ساخته شده است.

وی تأکید کرد: این مجتمع با ظرفیت ۵۰۰ نفر شامل ۴ بخش اقامتگاه، مرکز فرهنگی، مرکز رفاهی و بخش خدمات درمانی است که مرحله اول آن با ظرفیت ارائه خدمات به بیش از ۴۰ نفر است و هر اتاق آن دونفره و هر اتاق مجهز به سرویس بهداشتی و حمام جداگانه است و اقامت در آن برای سالمندان نیازمند رایگان خواهد بود.

غلامعلی شریف با اشاره به مجتمع مسکونی 40 واحدی این سلامت سرا تشریح کرد: مجتمع مسکونی راه ایمان آیت‌الله سیستانی شامل ۴۰ واحد پیش‌ساخته استاندارد ۳۶ مترمربعی است که با مساعدت ۱۲۵ میلیاردریالی دفتر آیت سیستانی با اولویت اسکان موقت زلزله‌زدگان و اسکان نیازمندان در حوادث طبیعی و در بلندمدت در راستای اهداف پدافند غیرعامل احداث شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×