» اخبار استان » بهره‌برداری از ۴۶ پروژه‌ آموزشی و پرورشی در آذربایجان غربی
اخبار استان - پیشخوان - فرهنگی
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد:

بهره‌برداری از ۴۶ پروژه‌ آموزشی و پرورشی در آذربایجان غربی

شهریور 26, 1402۱۰:۳۰ ق٫ظ 30

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: هم‌زمان با کل کشور ۴۶ پروژه آموزش و پرورشی با ۳۵۰ کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد.

علی مطهری در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: هم‌زمان با کل کشور ۴۶ پروژه آموزش و پرورشی با ۳۵۰ کلاس درس و ۳۵ هزار مترمربع در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از کمک شایان توجه خیرین مدرسه‌ساز به امر مدرسه‌سازی در این استان تقدیر کرد و افزود: خیّران نیک‌اندیش حامیان نظام تعلیم‌وتربیت عاملان ایجاد بستر مناسب برای تعلیم‌وتربیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه، سال جدید تحصیلی را با شعار مدرسه قوی، ایران قوی آغاز می‌کنیم، افزود: باتکیه‌بر همکاری تلاشگران عرصه علم و جهاد ادامه خواهیم داد.

وی عنوان کرد: مدیران انقلابی و خلاق مدارس با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شرایط را برای حضور دانش‌آموزان فراهم می‌کند و مهم‌ترین عنصر با جایگاه رفیع، راهبر کارآمد تربیتی و تأثیرگذار در اسناد تحولی است.

مطهری تصریح کرد: آموزش‌وپرورش اصلی‌ترین متولی تعلیم‌وتربیت است و هدف این سیستم والا بنا بر ترسیم سند تحول بنیادین رسانیدن دانش‌آموزان به حیات طیبه است و برای این منظور اقدامات زیربنایی و روبنایی مورد نیاز است.

وی بیان کرد: فضاها، تجهیزات و امکانات یکی از اضلاع مثلث زیرساخت‌های تعلیم‌وتربیت و ضلع بعدی اولیا، دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران تعلیم‌وتربیت و ضلع سوم کتب درسی محتواها برنامه‌های درسی است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی در ادامه افزود: مردمی‌سازی یکی از اصلی‌ترین الزامات زیرساخت‌های آموزش‌وپرورش برای رسیدن به اهداف عالی است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×