» اجتماعی » بهزیستی پشت نوبتی مستمری‌بگیر ندارد
اجتماعی - تیتر یک - میاندوآب
مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور مجلس و استان‌ها:

بهزیستی پشت نوبتی مستمری‌بگیر ندارد

آبان 5, 1402۱۰:۱۷ ق٫ظ 10

مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور مجلس و استان‌ها گفت: در اسفندماه سال گذشته همه پشت نوبتی مستمری‌بگیران وارد جرگه مستمری شدند و احیاناً تعداد محدودی اگر وجود داشته باشد مربوط به امسال است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، امیرحسین عرب‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر در حاشیه افتتاح فاز دوم مرکز نگهداری بیماران روانی دختران بالای ۱۴ سال در میاندوآب، اظهار کرد: در آذربایجان غربی دو مرکز با این شرایط وجود دارد که در شهرستان‌های میاندوآب و خوی فعال بوده و مددجویان با این شرایط را تحت پوشش قرار داده‌اند.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور مجلس و استان‌ها افزود: در سفر قبلی وزیر به میاندوآب فاز اول این مرکز افتتاح و امروز نیز تقریباً ۱۰۰ درصد مددجویان یارانه بگیر این مرکز افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تملک دارایی هم کمک قابل‌توجهی اتفاق افتاده است، گفت: در شهرستان میاندوآب مردم خیر و نیک‌اندیش نیز کمک شایانی به این مجموعه داشته‌اند که ان‌شاءالله ادامه می‌یابد.

عرب‌زاده با بیان اینکه سازمان بهزیستی نیز وظیفه خود می‌داند تا در موضوع یارانه، مجوزها و سایر کمک‌های محوله به‌موقع عملی کند، تصریح کرد: بعد از انجام کارهای اداری ظرفیت یارانه بگیر این مجموعه از ۶۰ به ۱۰۰ افزایش می‌یابد.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور مجلس و استان‌ها با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در موضوع یارانه و بحث‌های حمایتی به‌ویژه در استان‌ها هیچ کمبودی نداریم، اظهار کرد: در خصوص اقلام توان‌بخشی مانند ویلچر، سمعک و عصا و هر گونه اقلام توان‌بخشی دیگر مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه سال گذشته با کمک مجلس دو بار یارانه مددجویان بهزیستی و کارگروه امداد افزایش یافت، گفت: در اسفندماه سال گذشته همه پشت نوبتی مستمری‌بگیران وارد جرگه مستمری شدند و احیاناً تعداد محدودی اگر وجود داشته باشد مربوط به امسال است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×