» اخبار استان » بهسازی ۲۱۳ مدرسه با طرح شهید عجمیان
اخبار استان - اقتصادی - پیشخوان - گفتگو
مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی مطرح کرد:

بهسازی ۲۱۳ مدرسه با طرح شهید عجمیان

مرداد 24, 1403۱۲:۴۲ ب٫ظ 40

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای طرح شهید عجمیان، ۲۱۳ کلاس در آذربایجان غربی بهسازی و شاداب‌سازی خواهند شد و امید داریم که پس از پایان این طرح، شاهد تحول عظیمی در این مدارس باشیم.

پیام صدقی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به اهمیت اجرای دقیق طرح شهید عجمیان در راستای بهسازی و شاداب‌سازی مدارس استان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد پیشرفت‌های در خصوص اجرای طرح شهید عجمیان در پنج منطقه آموزشی هدف و کم‌برخوردار (انزل، ناحیه ۲ ارومیه، چالدران، تکاب و پیرانشهر) هستیم.

وی ادامه داد: امید داریم که پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح جهادی، بهسازی و شاداب‌سازی مدارس در مناطق مختلف استان به مرحله اجرا درآید.

صدقی افزود: با اجرای طرح شهید عجمیان، ۲۱۳ کلاس در آذربایجان غربی بهسازی و شاداب‌سازی خواهند شد و امید داریم که پس از پایان این طرح، شاهد تحول عظیمی در این مدارس باشیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی، تصریح کرد: مردمی‌سازی، همکاری دانش‌آموزان و اولیای از شاخص‌های اصلی اجرای این طرح است. قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با محوریت معلمان، دانش‌آموزان، اولیای، گروه‌های جهادی و نهادهای پشتیبان، نهضت بهسازی را در دستور کار خود قرار داده است.

صدقی همچنین به موفقیت طرح شهید عجمیان در جلب مشارکت مردم در بهسازی مدارس اشاره کرد و افزود: این طرح به توسعه و تعمیق تفکر جهادی و ترویج روحیه تعامل و همکاری کمک می‌کند.

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان غربی گفت: طرح شهید عجمیان نمونه‌ای از مشارکت مردمی در بهسازی مدارس است.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی طرح شهید عجمیان، بهسازی و شاداب‌سازی مدارس در مناطق کم‌برخوردار است. این طرح شامل تعمیر و نوسازی کلاس‌ها، بهبود وضعیت بهداشتی، و ایجاد فضای آموزشی مناسب و جذاب برای دانش‌آموزان است. هدف نهایی، ارتقای کیفیت آموزشی و ایجاد محیطی مناسب برای یادگیری مؤثر است.

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان غربی عنوان کرد: طرح شهید عجمیان بر اساس اصول مشارکت مردمی و جهادی بنا شده است. این طرح با همکاری معلمان، دانش‌آموزان، اولیاء، گروه‌های جهادی و نهادهای پشتیبان، به‌طور گسترده‌ای در سطح استان اجرا می‌شود.

گفتی است مشارکت فعال مردم و گروه‌های جهادی، به‌عنوان یکی از ارکان اصلی طرح، باعث شده است تا منابع و انرژی‌های محلی به طور مؤثر در جهت بهبود مدارس به کار گرفته شود.

انتهای/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×