» اخبار استان » بوکان » بوکان رتبه نخست اشتغال در استان را کسب کرد
بوکان
بوکان
فرماندار بوکان:

بوکان رتبه نخست اشتغال در استان را کسب کرد

آبان 16, 1402۹:۳۲ ق٫ظ 70

فرماندار بوکان گفت: این شهرستان سال گذشته در تحقق ایجاد اشتغال، موفق به کسب رتبه اول استان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از حوزه اجتماعی بوکان هه‌وال، خشایار صنعتی امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بوکان که در شهر سیمینه برگزار شد با اشاره به حضور تاریخی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: مردم بوکان با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر نشان دادند که پای همه آرمان‌های انقلاب اسلامی با تمام توان ایستاده‌اند.

فرماندار بوکان افزود: حضور چشمگیر و باشکوه مردم و خروش فریادهای استکبارستیزی آنان در راهپیمایی امسال بیانگر درک و شعور والای انسانی و روحیه استکبارستیزی و عشق و علاقه آنان به ارزش‌های اسلامی و انسانی در ادامه مسیر انقلاب تا دستیابی به اوج قله‌های پیشرفت و ترقی است.

وی ادامه داد: در ۱۳ آبان امسال بار دیگر مردم فهیم شهرستان بوکان با لبیک به فرمان رهبری و هم‌زمان با موج خروشان و انقلابی دیگر مسلمانان جهان به یاوه‌گویان و دشمنان اسلام پاسخ محکمی داده و به میمنت این حضور، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان افزودند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بوکان در ادامه تکریم ارباب‌رجوع در ادارات را از وظایف مسئولین برشمرد و گفت: ضروری است که تمامی رؤسا و مدیران تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کار قرار داده و مطالبات آنان را تا حصول نتیجه قانونی پیگیری کنند.

صنعتی تصریح کرد: قطعاً خدمت به مردم و حل مشکلات مردمی و بحث حقوق شهروندی از اولویت‌های انجام کار در ادارات است.
وی با بیان اینکه همواره مردم در آیین‌های مختلف وحدت و همبستگی خود را نشان داده‌اند، گفت: مشارکت مطلوب و حداکثری مردم در انتخابات پیشرو، نشانگر پویایی، سرزندگی، تعهد و مسئولیت‌شناسی مردم در قبال سربلندی و پیشرفت و اعتلای نظام و میهن خواهد بود.

فرماندار بوکان با اشاره به اینکه بحث سلامت و نحوه برگزاری انتخابات مهم‌ترین وظیفه مسئولان اجرایی انتخابات است، افزود: باید تمامی مسئولان مربوطه ضمن همراهی و همکاری تام در برگزاری انتخاباتی باشکوه، دقت نظر داشته باشند که امانت‌داری و صیانت از رأی مردم وظیفه‌ای شرعی و قانونی است.

صنعتی با اشاره به مناسبت‌های پیشرو نیز تصریح کرد: هفته بسیج یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های اجتماعی سال بوده که لازم است همه مدیران شهری با برنامه‌ریزی مناسب به استقبال مراسم‌های مردمی در این هفته بروند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فجایع انسانی در غزه عنوان کرد: هم اکنون شماره‌حساب‌هایی در راستای کمک به مردم فلسطین توسط سازمان هلال‌احمر اعلام شده که لازم است همه دستگاه‌های شهری در راستای معرفی این شماره‌حساب‌ها به مردم اقداماتی انجام دهند و اطلاع‌رسانی کامل صورت گیرد.

صنعتی با اشاره به پیشرفت‌های شهرستان بوکان در حوزه‌های مختلف، افزود: خوشبختانه بوکان در تحقق ایجاد اشتغال، موفق به کسب رتبه اول استان در سال گذشته شد هرچند متأسفانه بعضی از ادارات در این حوزه ضعیف عمل کردند؛ اما در مجموع عملکرد شهرستان مطلوب ارزیابی شده و این موضوع در سال جاری نیز تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.

فرماندار بوکان گفت: سرعت یافتن تکمیل بزرگراه بوکان – میاندوآب و پروژه کنارگذر که اتمام آن در سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی‌شده و همچنین پیوستن بوکان به کمربند سبز برخورداری از نعمت گاز، توسعه نواحی صنعتی و آغاز پروژه‌های مولد در بخش سرمایه‌گذاری و تولید موجبات جهش بزرگ در مسیر توسعه بوکان را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های عمرانی و توسعه سرمایه‌گذاری نیز خوشبختانه توانستیم اقدامات بسیار مهمی انجام دهیم، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکیدات مقام عالی استان نیاز است تلاش‌ها و هم‌افزایی در این حوزه نیز تسریع یابد.

صنعتی ادامه داد: بوکان جزو سه شهرستان پرجمعیت استان و اولویت‌دار در حوزه کاهش محرومیت‌زدایی است و باتکیه‌بر توان و استعدادها، تدابیر کلان توسعه‌ای و موقعیت ناب جغرافیایی آن در راستای سیاست‌های مقام عالی استان در مسیر محرومیت‌زدایی، ارتقا و بالندگی با استفاده از خرد جمعی و هم‌افزایی دستگاه‌ها در آینده‌ای نزدیک شاهد زدودن محرومیت از چهره شهرستان خواهیم بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×