» اخبار استان » بیمارستان اشنویه اوایل شهریورماه افتتاح می‌شود
بیمارستان اشنویه
اخبار استان - اشنویه - پیشخوان - سلامت
رئیس بیمارستان اشنویه:

بیمارستان اشنویه اوایل شهریورماه افتتاح می‌شود

تیر 4, 1403۱:۱۵ ب٫ظ 60

رئیس بیمارستان نبی اکرم اشنویه، گفت: بیمارستان 85 تخته اشنویه اوایل شهریورماه و در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» افشین چهره‌ قانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی «هه‌وال شنو»، اظهار کرد: علی‌رغم وعده‌هایی که تا‌کنون داده شده و همچنین برخلاف اصرار دولت و دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر افتتاح زودهنگام، تکمیل زیرسازی‌ها و انجام ریزه‌کاری‌های بیمارستان تا اوایل شهریور به طول انجامیده، این بیمارستان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ساختمان بیمارستان ۹۴ درصد به لحاظ فیزیکی تکمیل شده؛ پس از تکمیل  صد درصدی و اخذ تجهیزات لازم از دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان به طور کامل آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد بود.

چهره قانی با تأکید بر اقداماتی که تا کنون در راستای تکمیل بیمارستان صورت‌گرفته، بیان کرد: تخت‌های بستری و بخش آی‌سی‌یو بیمارستان آماده شده؛ دانشگاه علوم پزشکی نیز تجهیزات آن را ارسال کرده هم‌اکنون در انبار بیمارستان است.

وی افزود: تنها بخشی از تجهیزات بیمارستان از جمله آشپزخانه، سی اس آر و اتوکلاو باقی‌مانده که به محض ارسال از سوی دانشگاه علوم پزشکی، نسبت به تجهیز و جاگذاری اقدام خواهیم کرد.

رئیس بیمارستان نبی اکرم اشنویه در تشریح امکانات موجود در بیمارستان جدید، گفت: این بیمارستان ۸۵ تخته بوده؛ دارای چهار تخت در بخش‌های مراقبت ویژه، هفت تخت در بخش دیالیز و دو اتاق عمل است. یک اتاق نیز به صورت سرب‌کوبی شده در اختیار متخصصان ارتوپدی قرار خواهد گرفت

چهره قانی باتوجه‌به ۵۲ بیمار دیالیزی موجود در اشنویه، بیان داشت: تلاش ما این است تا با استفاده از هشت تخت دیالیز موجود در بیمارستان نبی اکرم بهره‌برداری از هفت تخت بیمارستان جدید، امکانات درمانی قابل قبولی را برای بیماران دیالیزی شهرستان تامین کنیم. تهیه دستگاه‌های دیالیز را نیز هلال احمر برعهده گرفته و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان ضمن مقایسه بیمارستان نبی اکرم با بیمارستان جدید اظهار داشت: بیمارستان نبی اکرم همانند خانه‌ای است که در بازه‌های زمانی مختلف اتاق‌های متعددی به آن افزوده شده؛ لذا استاندارد‌های مورد نیاز را ندارد؛ اما بیمارستان جدید بر پایه تمام استانداردها به روشی اصولی ساخته شده و امید است نقش موثری در رفاه حال همشهریان عزیز داشته باشد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×