» اخبار استان » تأثیر مستقیم افزایش نرخ بنزین بر گرانی کالاها
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

تأثیر مستقیم افزایش نرخ بنزین بر گرانی کالاها

تیر 13, 1403۹:۴۹ ب٫ظ 30

عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به مناظره انجام شده دو نامزد ریاست‌جمهوری اظهار کرد: یکی از منش‌های و رفتاری‌های دکتر پزشکیان بیان مشکلات مردم بوده و هیچ‌گونه راهکار و راه‌حلی برای برون‌رفت مشکلات از زبان ایشان بیان نشده است درحالی‌که طرح مشکل نیاز نیست که بیان شود چرا که مردم با گوشت و پوست خود مشکلات را لمس می‌کنند.

وی ادامه داد: طبق بیانات مقام معظم رهبری ناامید کردن مردم بزرگ‌ترین گناهان و خیانت‌ها بوده؛ بنابراین لازم است به‌صورت واقع‌بینانه و باتوجه‌به طرح‌ها و برنامه‌های ارائه شده مردم را امیدوار کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات مؤثر و مناسب دولت شهید رئیسی تصریح کرد: نباید با رفتارهای خود خدمات شایسته آیت‌الله رئیسی را مورد توهین و اهانت قرارداد در این راستا آقای پزشکیان به طور مرتب خدمات آیت‌الله رئیسی را مورد انتقاد قرار می‌داد.

وی تأکید کرد: راهی که شهید آیت‌الله رئیسی انتخاب شروع کرده بودند راهی بسیار درستی بوده و کم‌کم آثار و ثمرات در بین مردم به طور کامل مشهود و قابل‌لمس است.

دیرباز با اشاره به طرح افزایش نرخ بنزین ۲۵ تومانی عنوان کرد: طرح‌های مختلفی در خصوص افزایش نرخ بنزین مطرح شده البته این موضوعی نیست که در اختیارات ریاست‌جمهوری باشد؛ بنابراین این طرح در مجلس مطرح و دیدگاه‌های مختلفی مطرح و به تصویب می‌رسد.

وی اضافه کرد: این موضوع بارهاوبارها ثابت شده است که افزایش نرخ بنزین در گرانی تمام کالاهای موردنیاز مردم تأثیر مستقیم دارد و این امر به ضرر مردم و اقشار ضعیف جامعه تمام خواهد شد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پرداخت یارانه‌ها اذعان کرد: در برخی جوامع برای رسیدگی به افراد پرداخت یارانه یکی از راهکاری حل مسائل اقتصادی است که در کشور این موضوع به‌صورت عملی جواب داده است و اقشاری وجود دارد که با این یارانه نیاز داشته و حداقل‌های نیازهای روزانه با وجود یارانه تأمین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی موضوع پرداخت یارانه‌ها به طور قانونی به تصویب رسیده است نمی‌توان در خصوص قطع آن تصمیم قاطعانه گرفت و اظهار نظر کرد.

دیرباز با اشاره به صحبت‌های پزشکیان در خصوص پرداخت حقوق کارکنان دولت به‌صورت پروژه‌ای یادآور شد: در دولت شهید رئیسی ضمن پرداخت حقوق پایه و مبلغی به‌عنوان اضافه‌کار برای افرادی که ابتکار عمل و خلاقیتی داشته‌اند پرداخت می‌شد اما پرداخت کل پرداخت‌ها به‌صورت پروژه‌ای درست نیست و بحث‌های عدالت و پرداخت‌ها به طور مناسب انجام شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار کرد: فردی که به‌عنوان رئیس‌جمهور کشور انتخاب می‌شود بایستی ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد که این مسیر با انتخاب دکتر سعید رئیسی مسیر خواهد بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×