» اجتماعی » تامین اراضی برای احداث منازل سازمانی فراجا
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد:

تامین اراضی برای احداث منازل سازمانی فراجا

مهر 25, 1402۹:۱۱ ب٫ظ 40

مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز برای احداث منازل سازمانی کارکنان نیروی انتظامی در کانون توجه راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

سید محسن حمزه‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی حرف رک، با اشاره به تامین اراضی برای احداث منازل سازمانی فراجا در استان، اظهار کرد: واگذاری اراضی برای اجرای طرح‌های منازل سازمانی بعد از شناسایی اراضی انجام‌گرفته تا طرح‌های مسکن این بخش به‌سرعت اجرایی گردد.

وی تصریح کرد: اراضی موردنیاز برای احداث منازل سازمانی کارکنان نیروی انتظامی در کانون توجه راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود تا مشکل این قشر  برطرف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در مرحله نخست باید تفکیک نیازمندی مسکن در شهرستان‌های آذربایجان غربی احصا شود تا اراضی موردنیاز برای این بخش تضمین شده و سپس طرح‌های ساخت منازل سازمانی وارد مرحله اجرایی گردد.

حمزه‌لو گفت: باتدبیر انجام شده و حمایت راه و شهرسازی از طرح‌های مسکن، مشکل تأمین مسکن‌سازمانی کارکنان رفع خواهد شد؛ زیرا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در بحث تأمین معیشت کارکنان نیروهای مسلح، تأمین مسکن موردنیاز آنان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی افزود: مسکن در سبد معیشتی اقشار مختلف مردم به‌خصوص کارکنان فراجا، مهم‌ترین نیاز است و تأمین مسکن در جامعه دغدغه جدی بوده که دنبال می‌شود.

اهتمام راه و شهرسازی بر کاهش سوانح جاده‌ای در استان

وی در  ادامه با اشاره به ایمن‌سازی راه‌های استان بیان کرد: توسعه محورهای مواصلاتی در آذربایجان‌غربی با هدف کاهش حوادث جاده‌ای و همچنین سهولت تردد انجام می‌گیرد و این روند با قوت ادامه دارد.

وی گفت: در راستای توسعه راه‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی اقدامات چشمگیری صورت گرفته و طرح‌های قابل توجهی نیز در دست اجرا است و افزایش ۱۷ برابری راهسازی در استان گواه بر این مدعی است.

حمزه‌لو افزود: میانگین سالانه راهسازی در آذربایجان‌غربی ۹ کیلومتر بوده که این رقم در حال حاضر به بیش از ۱۵۰ کیلومتر در سال رسیده و تلاشگران راه و شهرسازی با فعالیت شبانه‌روزی در کارگاه‌های راهسازی استان در حال توسعه ظرفیت راهسازی هستند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×