» پیشخوان » تجلیل از نفرات برتر مسابقه نقاشی «حجاب و عفاف»
مسابقه نقاشی حجاب و عفاف ماکو
پیشخوان - فرهنگی - ماکو
در منطقه آزاد ماکو برگزار شد؛

تجلیل از نفرات برتر مسابقه نقاشی «حجاب و عفاف»

تیر 27, 1402۸:۳۲ ق٫ظ 40

در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مسابقه نقاشی «من حجابم را دوست دارم» با حضور ۳۰ شرکت‌کننده از شهرستان‌های منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

به گزارش حرف رُک به نقل از مرزداران، ملائکه اصغرزاده رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ماکو در این مراسم گفت: دشمن امروز در تلاش است محیط گرم خانواده‌های ایرانی را سست کند؛ لذا بدین منظور دست بر روی نقطه‌ضعف خانواده‌ها گذاشته و با ترویج بدحجابی در جامعه قصد بر اجرایی‌کردن نیت شوم خود دارد.

وی افزود: چادر مشکی یادگار خانم فاطمه زهرا است؛ لذا باید به حجاب ارزش داده شده و در راستای ترویج حجاب و عفاف قدم برداریم.

اصغرزاده تصریح کرد: یکی از اهدافی که امام حسین (ع) در راه تحقق آن به شهادت رسید احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بود که در ماه محرم نیز باید در خصوص حجاب امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر صورت گیرد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی ماکو گفت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مسابقه نقاشی من حجابم را دوست دارم با حضور 30 شرکت‌کننده از شهرستان‌های منطقه آزاد ماکو (ماکو، پلدشت، شوط و بازرگان) برگزار شد.

در این مسابقه گروه سنی 13 الی 18 سال در رشته نقاشی با مدادرنگی و رنگ‌روغن و گروه سنی بزرگسالان هم در رشته سیاه‌قلم (طراحی) شرکت کردند و از هر مقطع پنج نفر حائز رتبه برتر شدند.

 

در پایان این مسابقه در مقطع سنی 13 الی 18 سال مهدیار احمدی از شهرستان شوط، الیسا بهبودی، نیوشا ولی‌زاده، محنا جباری و مائده کریم‌زاده رتبه های برتر را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان هم مسلم رحیمی از شهرستان پلدشت، سارا محمدی، سودا عظیمی، نهال کریم‌زاده و اردلان دادگر نفرات برتر شناخته شدند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×