» اخبار استان » تجمع مردمی در ارومیه علیه رژیم صهیونیستی
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد:

تجمع مردمی در ارومیه علیه رژیم صهیونیستی

مهر 8, 1403۰:۳۰ ق٫ظ 00

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان تجمع بزرگ مردمی در ارومیه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر آقایی، از برگزاری تجمع گسترده مردمی در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی خبر داد و اظهار کرد: این تجمع که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگری و ظلم‌های بی‌پایان رژیم صهیونیستی امروز هشتم مهر ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح در میدان انقلاب شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در این رویداد، تاکید کرد: این تجمع، فرصتی برای همه اقشار جامعه است تا با حضور خود ضمن حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان، به جهانیان اعلام کنند که ملت ایران هرگز در برابر ظلم سکوت نخواهد کرد و همواره حامی مستضعفین جهان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه افزود: مردم ایران در کنار تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، همواره سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و در کنار ملت فلسطین ایستاده‌اند، این حضور مردمی، نماد اتحاد و همبستگی ما با ملت‌های تحت ستم و نیز نشانگر تعهد ما به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر اشغالگران و مستکبران است.

آقایی در ادامه تصریح کرد: تجمع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، نه تنها یک حرکت اعتراضی بلکه نمادی از پایداری و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: این حرکت، بیانگر عزم راسخ مردم مسلمان ایران برای حمایت از مظلومان فلسطین و مقابله با سیاست‌های تفرقه‌افکنانه و خشونت‌بار رژیم اشغالگر قدس است.پ و حضور پرشور مردم در این تجمع، نه تنها پیام حمایت از مقاومت فلسطین را تقویت می‌کند، بلکه به جهانیان نشان می‌دهد که ملت ایران همواره در برابر هرگونه بی‌عدالتی و ستم، متحد و استوار ایستاده است.

آقایی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این تجمع گفت: امیدواریم این حضور پرشور، پاسخ قاطع دیگری به اقدامات غیرانسانی و جنایات رژیم صهیونیستی باشد و باری دیگر صدای حق‌طلبی ملت ایران به گوش جهانیان برسد.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×