» تایم لاین مجازی » توییت گردی » تداوم راه شهدا؛ نشانه قدرشناسی است
توییت گردی - فرهنگی
 برادر شهید صاحبعلی رضوانخواه:

تداوم راه شهدا؛ نشانه قدرشناسی است

مهر 4, 1403۳:۳۲ ب٫ظ 20

 برادر شهید رضوانخواه گفت: شهدا از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) الگو و درس گرفته و در این راه نیز قدم برداشتند و ما نیز وظیفه داریم در این راه قدم برداریم چرا که تداوم راه شهدا؛ نشانه قدرشناسی است.

برادر شهید صاحبعلی رضوانخواه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با اشاره به ویژگی‌های آن شهید، اظهار کرد: شهید بسیار مهربان و رئوف بود و نسبت به اعضای خانواده به‌ویژه پدر و مادر محبت و احترام خاصی قائل بود.

 وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز شهید رضوانخواه، احترام به افراد کوچک‌تر از خود علاوه بر احترام به بزرگ‌ترها بود و بارها به بنده و سایر برادرانم نسبت به رعایت این موضوع تأکید می‌کردند و همین موضوع از آن شهید یک الگو برای تمام دوستانش ساخته بود.

 برادر شهید رضوانخواه با بیان اینکه آن شهید نه‌تنها یک برادر برایم بود، گفت: آن شهید عزیز یک راهنما برایم بود و هرگز آن محبت و حق برادری که در حق بنده تمام اثبات کردند را فراموش نخواهم کرد.

 این برادر شهید با بیان اینکه شهید رضوانخواه فردی متدین، باایمان و مردمی بود، تصریح کرد: همیشه در خدمت خانواده بود ون‌هایت تلاش خود را برای حل مشکلات خانواده در کنار سایر کارهای روزمزد به کار می‌گرفت.

 وی در ادامه با تأکید بر اینکه امروز همه ما وظیفه داریم قدر خون شهدا را بدانیم، اظهار کرد: اگر ما امروز در امنیت و آرامش بوده و به‌راحتی سر بر بالین می‌گذاریم، به برکت خون شهدا است و باید اجازه پایمال‌شدن آن را ندهیم.

 برادر شهید رضوانخواه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین توصیه‌های شهدا عمل به توصیه‌های رهبری است، افزود: شهدا همیشه به ما توصیه کرده‌اند که پشتیبان امام و رهبری باشیم و ما نیز اگر بخواهیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم باید به توصیه این عزیزان گوش فرادهیم.

 علی پاکروان با تأکید بر اینکه راه شهدا، راه سعادت و خوشبختی است، تصریح کرد: شهدا از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) الگو و درس گرفته و در این راه نیز قدم برداشتند و از عزیزترین سرمایه زندگانی خویش گذشتند و شهید شدند و ما نیز وظیفه داریم در این راه قدم برداریم چرا که تداوم راه شهدا؛ نشانه قدرشناسی است.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×