» اجتماعی » تداوم فعالیت‌های راه و شهرسازی در ایام نوروز
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان غربی مطرح کرد:

تداوم فعالیت‌های راه و شهرسازی در ایام نوروز

اسفند 24, 1402۸:۱۸ ق٫ظ 50

رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: هدف ما شناسایی و رفع موانع و مشکلات توسعه فعالیت‌های مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی در ایام نوروز و برپایی پویش‌های عیدانه از برنامه‌های مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است.

محمد دیبایی در جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان غربی، اظهار کرد: شورای هماهنگی راه و شهرسازی این استان نقش بی‌بدیلی را در حوزه اطلاع‌رسانی دارند و باتوجه‌به تعدد فعالیت‌ها و عملکردها اخبار این حوزه بازتاب گسترده در رسانه‌های جمعی استان دارد و باید این روند در ایام نوروز نیز تداوم داشته باشد.

دیبایی افزود: عملکرد درخشان حوزه روابط‌عمومی خانواده راه و شهرسازی نشان داده که این مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی پای‌کار است و انسجام بالایی در انعکاس اخبار دارد و این روند باید در ایام نوروز نیز ادامه داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جهاد تبیین در اولویت برنامه‌های مجموعه روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان غربی است و با این هدف اخبار را تولید و در سطح رسانه‌های استان بازتاب می‌دهند.

دیبایی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی طی امسال بیش از سه هزار عنوان خبر، عکس، فیلم، موشن و اینفوگرافی را تولید و در رسانه‌های استان منتشر کرده است.

وی تأکید کرد: هدف ما شناسایی و رفع موانع و مشکلات توسعه فعالیت‌های مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی در ایام نوروز و برپایی پویش‌های عیدانه از برنامه‌های مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است.

دیبایی افزود: با مشارکت کلیه اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی استان ستاد سفرهای نوروزی با شعار “راه و شهرسازی استان در نوروز تعطیل نیست”تشکیل و برنامه‌های مختلفی جهت سهولت سفرهای نوروزی تدوین شده است.

وی ادامه داد: پویش چشم براهیم با محوریت برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان؛ آماده‌باش ۶۰ اکیب راهداری در سراسر محورهای مواصلاتی؛ اطلاع‌رسانی از پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه ارومیه؛ پیش‌بینی روزانه و نقطه‌ای هواشناسی، برنامه‌های فرهنگی و هنری بدرقه و استقبال از مسافرین راه‌آهن استان و… از اهم برنامه این ستاد است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×