» اخبار استان » مهاباد » تدوین برنامه مناسب برای اوقات فراغت جوانان ضروری است
مهاباد
رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد:

تدوین برنامه مناسب برای اوقات فراغت جوانان ضروری است

مرداد 10, 1402۵:۳۰ ب٫ظ 1 50

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: تدوین برنامه‌های مناسب و جامع برای غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان از مهم‌ترین شیوه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شود که بایستی در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک، آرش شهابی در گفتگو با هالان 24، با اشاره به آسیب‌شناسی و تلاش برای شاداب‌سازی جامعه با مشارکت‌های اجتماعی، اظهار کرد: سه فاکتور زمان، نحوه و همین‌طور مکان گذراندن اوقات فراغت؛ واقعاً بر سلامت روان جامعه و جوانان ما تأثیرگذار بوده و ما باید از ظرفیت‌های موجود برای جوانان استفاده کنیم.

وی در مورد تأثیر ارتقای امنیت اجتماعی بر ارتقای سلامت روانی جوانان، گفت: همکاری و هم‌افزایی ارگان‌ها و ادارات مرتبط به‌منظور برنامه‌ریزی هدف‌مند و نتیجه‌ بخش برای اوقات فراغت جوانان و نوجوان بسیار حائز اهمیت است و انتظار مجموعه مدیریتی شهرداری این است که مشارکت اجتماعی را بیشتر کنیم و برای شاداب‌سازی جامعه در مناطق کم‌برخوردار جلسات کارشناسی برگزار شود که همهٔ ادارات ظرفیت‌هایشان را کنار هم گذاشته و پس از برنامه‌ریزی منسجم به مرحلهٔ اجرا بگذارند.

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد تأکید کرد: تدوین برنامه‌های مناسب و جامع برای غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان از مهم‌ترین شیوه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شود که بایستی در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی افزود: اوقات فراغت یک زمان مناسب است که جوانان و نوجوانان میتوانند به فعالیت های سازنده و سودمند بپردازند این فعالیت ها می توانند شامل تماشای فیلم،خواندن کتاب، ورزش، کارای هنری،مطالعه،کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد، دیدار با دوستان یا شرکت در دوره های آموزشی باشند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×