» پیشخوان » تشریح دستاوردهای دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین است
پیشخوان - گفتگو - میاندوآب
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی:

تشریح دستاوردهای دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین است

مهر 3, 1402۴:۳۰ ب٫ظ 60

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای نسل امروزی از رشادت‌های رزمندگان اسلام گفت و نسل امروزی را بافرهنگ دفاع مقدس آشنا کرد که این همان مصداق جهاد تبیین است.

به گزارش حرف رک، مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با حماسه‌آفرینی و ایثار در جبهه‌های جنگ حاضر شده و با جان‌فشانی دشمنان را مأیوس و برای مردم ایران اسلامی امنیت و آرامش به ارمغان آوردند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در سایه ایثار و مقاومت و رشادت‌های رزمندگان اسلام در امنیت و آرامش هستیم، افزود: اگر نظام اسلامی امروز در دنیا مقتدر است در سایه جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

وی گفت: رزمندگان ما عزیزترین سرمایه زندگانی خویش را در طبق اخلاص گذاشته و از نظام، انقلاب، اسلام و قرآن و ولایت دفاع کردند و باید قدر این را بدانیم.

عیسی زاده با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند، تصریح کرد: ضمن حضور رزمندگان در جبهه‌ها، خانواده‌ها نیز در دوران دفاع مقدس با پشتیبانی از رزمندگان اسلام نقش‌آفرینی کردند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و تکاب در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروزی انقلاب یابد، اظهار کرد: باید برای نسل امروزی از رشادت‌های رزمندگان اسلام گفت و نسل امروزی را بافرهنگ دفاع مقدس آشنا کرد که این همان مصداق جهاد تبیین است.

وی با تأکید بر اینکه نباید فرهنگ دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، افزود: باید رشادت‌ها و ایثارگری‌ها رزمندگان اسلام بازگو شود و همواره یاد و خاطره شهدای را گرامی بداریم.

 انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×