» اجتماعی » تصادف در کمربندی خاتم‌الانبیاء ارومیه منجر به فوت یک نفر شد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو

تصادف در کمربندی خاتم‌الانبیاء ارومیه منجر به فوت یک نفر شد

شهریور 31, 1402۸:۴۵ ب٫ظ 70

رئیس پلیس راهور انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه پی کی با تریلی، بلافاصله عوامل پلیس‌راه، دستگاه‌های امدادی در محل حاضر شدند.

سرهنگ حجت مشتاق در گفتگو با خبرنگار حرف رک، از حادثه تصادف در کمربندی خاتم‌الانبیا نرسیده به پل ابوذر ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه پی‌کی با تریلی، بلافاصله عوامل پلیس‌راه، دستگاه‌های امدادی در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در این حادثه یک نفر در دم جان باخت و تعداد دو نفر مجروح شده است.

وی به علت حادثه در کمربندی خاتم‌الانبیاء ارومیه اشاره کرد و گفت: عدم توجه راننده پی‌کی به جلو و توقف نا به هنگام راننده تریلی علت تصادف در این محل بود که مجروحان برای درمان به مراکز درمانی شهر ارومیه ارجاع داده شدند.

مشتاق تأکید کرد: باتوجه‌به اتمام فصل تعطیلات، هم اینک بیشتر مسافران در حال بازگشت به شهرهای خود هستند، به همین دلیل میزان ترددهای برون‌شهری افزایش‌یافته و بر شدت ترافیک در ورودی‌های کلان‌شهر ارومیه افزوده شده است.

وی با بیان اینکه انحراف‌به‌چپ از دلایل عمده بروز تصادفات در روزهای پایانی شهریور جاری است، به شهروندان توصیه کرد که قوانین و مقررات را رعایت کنند و در صورت احساس خواب‌آلودگی، در پارکینگ‌های مجاز و مجتمع‌های خدمات بین‌راهی توقف کنند.

رئیس پلیس راهور استان در پایان به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی در راه‌های دوطرفه از هرگونه انحراف و تجاوز به مسیر مقابل خودداری کنند، مگر در موارد سبقت مجاز و با رعایت ضوابط سبقت تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×