» اجتماعی » تصادف زنجیره‌ای در ارومیه ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی:

تصادف زنجیره‌ای در ارومیه ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد

شهریور 26, 1402۱:۰۰ ق٫ظ 60

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: تصادف زنجیره‌ای خودروهای سواری پراید، پژو تیگو هفت و خاور در محور ارومیه - تبریز سه مصدوم برجای گذاشت.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۲ دقیقه روز شنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲؛ در محور ارومیه به تبریز (روستای توپراق قالا) چهار دستگاه خودروی پراید، پژو، تیگو هفت و خاور باهم برخورد کرده و سه مصدوم برجای گذاشت.

وی تصریح کرد: نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهید کلانتری هلال‌احمر ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومین به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی عنوان کرد: انجام کمک‌های اولیه، کمک به عوامل اورژانس، کنترل و تثبت صحنه تصادف از اقدامات تیم‌های هلال‌احمر بود.

وی از ضرورت توجه رانندگان به توصیه‌های امدادی در رانندگی شب‌هنگام تأکید کرد و ادامه داد: پرهیز از رانندگی با شرایط خواب‌آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی می‌تواند در کاهش تصادف‌ها و آسیب‌های ناشی از آن تأثیر بسزایی داشته باشد.

محبوبی بیان کرد: از رانندگان درخواست می‌شود در زمان مواجهه با تصادف در طول مسیر، هرگز در محدوده نزدیک محل حادثه اقدام به توقف نکنید تا از بروز تصادفات ثانوی جلوگیری شود.

وی تأکید کرد: حین رانندگی از تلافی‌کردن یا مسابقه با متخلف و قانون‌گریز خودداری کنید چرا که این عمل راننده ممکن است منجر به بروز حادثه‌ای ناگوار شود.

محبوبی از هم‌وطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×