» اخبار استان » تغییرات مدیریت شهری باید قانونی انجام شود
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
امام جمعه ارومیه:

تغییرات مدیریت شهری باید قانونی انجام شود

آبان 4, 1403۱:۳۵ ب٫ظ 00

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه برای کاهش تنش‌ها در مدیریت شهری، باید از روش‌های منطقی و قانونی استفاده شود و همه طرف‌ها به گفتگو و همکاری دعوت شوند گفت: تغییرات در مدیریت شهری باید بر اساس منطق و قانون انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در آیین نماز عبادی سیاسی این هفته که در مصلی امام خمینی «ره‌» ارومیه برگزار شد ضمن تسلیت شهادت سید صفی‌الدین اظهار کرد: اخیرا اعلام کردن سید هاشم صفی الدینی از رهبران حزب الله که هم‌رزم سید حسن نصرالله بود به شهادت رسیدند که امیدواریم با شهدای کربلا مشهور کنند که حدود ۷۵ تن بمب برای به شهادت رساندن این شهید بزرگوار رژیم صهیونسیتی استفاده کرده‌ است.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری بیان کردند با این‌همه جنایات رژیم صهیونسیتی خود شکست خورده است و در دنیا خوار و ذلیل شده است.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: رژیم منحوس صهیونیستی نتوانست اسیرهای خود را آزاد کن و شهرک‌ها را بگیرید فقط غرب به حمایت آنان بر‌خواسته که اگر دست از آنان برکشد نمی‌تواند هیچ کاری کند بنابراین غرب به همراه با رژیم صهیونسیتی نیز شکست خورده است.

سید قریشی گفت: تمدن و فرهنگ غرب شکست خورده و اینان به‌خاطر منافع خود از حقوق بشر نام برده‌اند و با این جنایات آبروی خود را بردند.
وی گفت: تمام اشرار به حمایت از رژیم صهیونسیتی برخواسته است و تک تک کشورهای غربی انسان‌های بی‌گناه را کشته‌اند در نهایت خواهیم دید پیروز واقعی حزب‌الله و گروه حق خواهد بود.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: برخی افراد بدون فکر می‌گویند دولت اسرائیل و حزب‌الله تشکیل شود که واقعا آدم از این افکار تعجب می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به بودجه سال ۱۴۰۴ اشاره کرد و گفت: بودجه سال ۱۴۰۴ به مجلس ارائه شده است و نمایندگان و مسئولان باید توجه ویژه‌ای به تقسیم عادلانه و کارآمد آن داشته باشند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: نمایندگان باید با دقت و توجه به نیازهای مختلف مناطق، بودجه را تقسیم کنند تا همه بخش‌ها به طور متوازن از منابع بهره‌مند شوند.

قریشی با اشاره به وضعیت مدیریت شهری با گلایه‌مندی از این نابسامانی و تنش در جامعه اظهار کرد: در زمینه مدیریت شهری، مشکلات زیادی وجود دارد که نیازمند توجه فوری است.
وی تأکید کرد: مدیریت شهری باید هر چه زودتر به این مسائل رسیدگی کند تا تنش‌ها در جامعه کاهش یابد. این تنش‌ها باید با عقل و منطق حل شوند و مدیریت شهری به درستی پیش رود تا مشکلات مردم برطرف شود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه برای کاهش تنش‌ها در جامعه، باید از روش‌های منطقی و قانونی استفاده شود و همه طرف‌ها به گفتگو و همکاری دعوت شوندگفت: تغییرات در مدیریت شهری باید بر اساس منطق و قانون انجام شود.

قریشی نیز از وضعیت میدان امام گلایه کرد و افزود: این پروژه سال‌هاست که به حال خود رها شده و کسی کاری انجام نمی‌دهد. پروژه‌های مهمی مانند میدان امام باید با جدیت پیگیری شوند و منابع لازم برای تکمیل آن‌ها فراهم شود تا به بهره‌برداری برسند.

وی در خطبه‌های خود تاکید کرد: باید در جبهه‌های نرم و سخت مقاومت کنیم، زیرا دشمن در جبهه نرم نفوذ زیادی کرده است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه به گسترش گناهان در فضای مجازی و قبح‌زدایی از آن‌ها اشاره کرد و گفت: در سینمای خانگی نیز بی‌عفتی و مشروب‌خواری ترویج می‌شود که باعث می‌شود این فرهنگ نادرست در جامعه نهادینه می‌شود.

وی هشدار داد که غرب سعی دارد بی‌حیایی را در جامعه ترویج دهد، در حالی که حیوان حیا ندارد اما انسان باید حیا و حرمت داشته باشد.

امام جمعه ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: دشمن نیازی به لشکرکشی ندارد و با جنگ نرم سعی در از بین بردن فرهنگ اسلامی جامعه دارد، بنابراین باید هوشیار باشیم و از فرهنگ و حرمت‌های خود مراقبت کنیم.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×