» اخبار استان » تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران در نواحی صنعتی
بوکان
اخبار استان - اقتصادی - پیشخوان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد:

تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران در نواحی صنعتی

مهر 16, 1403۸:۲۰ ب٫ظ 10

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی بر لزوم جذب سرمایه‌گذاران در نواحی صنعتی تأکید کرد و توسعه زیرساخت‌ها را اولویت اصلی این شرکت دانست.

امیر شهسوار جلاوت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، بر اهمیت تسهیل فرآیند جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد و اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف اقتصادی و رونق تولید، سرمایه‌گذاران به عنوان ولی‌نعمت‌های اصلی ما شناخته می‌شوند و تمام تلاش ما بر این است تا از ظرفیت‌های موجود برای توسعه سرمایه‌گذاری به‌طور کامل بهره‌برداری کنیم.

وی تصریح کرد: توسعه پایدار اقتصادی در استان نیازمند افزایش تحرک چرخ‌های تولید و رشد سرمایه‌گذاری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: توجه به این مسأله نه‌تنها باعث افزایش اشتغال جوانان منطقه می‌شود، بلکه موجب شکوفایی کلی جامعه در تمامی بخش‌ها خواهد شد.

جلاوت افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی جدید از طریق تقویت زیرساخت‌های صنعتی، یکی از مهم‌ترین راهبردهایی است که می‌تواند زمینه‌ساز تحولات مثبت در استان باشد.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: کارکنان این شرکت با تمام توان در مسیر بهبود و توسعه خدمات زیرساختی برای واحدهای تولیدی گام برداشته و تلاش می‌کنند تا با ایجاد بسترهای مناسب برای رشد واحدهای صنعتی، توسعه شهرک‌های صنعتی را تسهیل کنند.

جلاوت در ادامه به سرمایه‌گذاری‌های اخیر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته، بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال به منظور توسعه زیرساخت‌ها و شهرک‌های صنعتی استان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها شامل توسعه شبکه‌های برق، آب، گاز و ارتباطات و همچنین بهبود وضعیت حمل‌ونقل و دسترسی به شهرک‌های صنعتی بوده است. جلاوت افزود: افزایش ظرفیت‌های زیرساختی، نقش بسزایی در تسهیل فعالیت‌های تولیدی و صنعتی دارد و همین امر سرمایه‌گذاران را به حضور در این نواحی ترغیب می‌کند.

جلاوت همچنین از پیشرفت در حوزه اسناد ثبتی زمین‌های صنعتی استان خبر داد و تصریح کرد: در طول دو سال گذشته، برای بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی اسناد ثبتی اخذ شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این اقدامات، شرایط مطلوبی برای جذب سرمایه‌گذاران در این نواحی فراهم شده است و انتظار می‌رود که با همکاری نزدیک دستگاه‌های اجرایی و حمایت از کارآفرینان، گام‌های مؤثرتری در جهت رشد اقتصادی استان برداشته شود.

انتهای خبر/م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×