» اخبار استان » اشنویه » تمهیدات پلیس راهور اشنویه برای بازگشایی مدارس
اشنویه
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی اشنویه تشریح کرد:

تمهیدات پلیس راهور اشنویه برای بازگشایی مدارس

شهریور 30, 1402۰:۵۰ ق٫ظ زمان مطالعه: 2 70

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اشنویه از اتخاذ تمهیدات ویژه برای دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش حرف رک، سرهنگ یاسر جودت در گفتگو با خبرنگار شنو خبر با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در آستانه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، اظهار کرد: طبق مصوبات شورای ترافیک شهرستان، ایمن‌سازی و آرام‌سازی کامل مدارس در حوزه شهری به شهرداری‌ها، نقاط حاشیه جاده به راهداری و نقاط روستایی نیز به عهده دهیاران سپرده شده است.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی اشنویه با بیان اینکه اقدامات پیشنهادی در حوزه پلیس راهور اجرایی شده است، افزود: طرح تامینی پلیس برای سلامت دانش‌آموزان به‌ویژه مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی با ارائه آموزش به دانش‌آموزان همراه بوده و در این زمینه مقرر شده تیم‌های گشت پلیس راه  از زمان آغاز سال تحصیلی و در ساعت‌های پایانی فعالیت مدارس در نزدیک مدارس حاشیه راه‌ها حضور یابند تا عبور و مرور دانش‌آموزان با ایمنی کامل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده تا دهیاران برای مدارس روستایی نصب علائم اخباری و اخطاری و آشکارسازی معابر را انجام دهند، گفت: همچنین والدین دانش‌آموزان از سرویس‌هایی که مورد تایید آموزش و پرورش است برای جابه‌جایی فرزندان خود استفاده کنند.

جودت تصریح کرد:در راستای استقبال از سال تحصیلی جدید و بهبود عبور و مرور سازمان حمل و نقل نیز اقدام به خط کشی محل عابر پیاده و دانش آموزان در جلوی مدارس سطح شهر نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×