» اخبار استان » ارومیه » تنها مکتب مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان مسجد است
ارومیه - پیشخوان
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

تنها مکتب مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان مسجد است

مرداد 30, 1402۹:۳۴ ب٫ظ 40

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه امروزه متولیان مساجد وظیفه خطیری دارند، گفت: دشمنان در صدد این هستند اندیشه ما را به هم بزند و تنها مکانی که در برابر توطئه دشمن مقاومت می کند مساجد است

به گزارش حرف رک به نقل از درناسسی، میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد که در مصلای امام خمینی رحمه‌الله ارومیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه مسجد در جامعه اسلامی، اظهار داشت: مسجد سفارت خانه خداست و هر کسی برای این خانه الهی کار کند سفیر الهی است و یکی از وظایف انبیای الهی آبادانی مسجد است و در سوره نور خدای متعال در آیه ۳۶ تا ۳۸ خصوصیات اهل مسجد را بیان می‌کند.

وی ادامه داد: ما عروج معنوی را از مساجد می‌گیریم و انقلاب اسلامی و اساس فکر جامعه و ۲۳۰ هزار شهید، برگرفته مساجد است و خداوند سفره عظیمی را برای مساجد بازکرده و بیش از ۲۸ بار نام آن در قرآن آمده است.

فیاضی گفت: مساجد محل تربیت شهدایی است که باخدا معامله کرده‌اند که از مسجد انسان به عرش می‌رسد و این خانه الهی محل تعالی بشری بوده و به همین دلیل هم دشمن با مساجد مخالف است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به هتک حرمت به قرآن کریم، اضافه کرد: تنها مکتبی که در برابر توطئه‌های دشمنان می‌تواند مقاومت کند مسجد و اندیشه قرآن کریم است و تنها راه مبارزه دشمن با اسلام جداکردن امت اسلامی از مساجد و قرآن است.
وی با بیان اینکه مسجد بهترین مکان برای حفظ و اظهار عبودیت است گفت: بشر امروز ذلیل شده است و تنها جایی که می‌تواند انسان را به تعالی برساند مساجد هستند.

فیاضی با بیان اینکه بشر امروز ذلیل شده است و تنها جایی که می‌تواند انسان را به تعالی برساند مساجد هستند، خاطرنشان کرد: متولیان مساجد وظیفه خطیری دارند و دشمن تلاش دارد اندیشه ما را به هم بزند و تنها مکانی که توطئه‌های دشمنان را به هم زده مساجد است .

وی با اشاره به اینکه دشمن راهبردهای مختلفی را برای شکست سنگر اسلام به کار گرفت؛ اما با سد علما مواجه شد، بیان کرد: روحانیت با حرّیت و شجاعت خود مساجد را حفظ کردند و امروز دشمنان اعتراف کرده‌اند که در برابر مکتب اسلام و شیعه عاجز هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی قرآن و مساجد را بهترین میراث مسلمین دانست و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی مساجد رونق گرفته است و این بستر برای فعالیت دینی فراهم شده است و خواهش ما از علما این است که سینه سپر کنید تا نقشه‌های دشمنان نقش‌برآب شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×