» پیشخوان » توزیع ۳۰۰ تن شکر بین واحدهای صنفی میاندوآب
میاندوآب
پیشخوان - میاندوآب
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد:

توزیع ۳۰۰ تن شکر بین واحدهای صنفی میاندوآب

آبان 1, 1402۱۲:۴۲ ب٫ظ 30

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی قندریزی و صنوف تبدیلی ۳۰۰ تن شکر یارانه‌ای دولتی بین این واحدها توزیع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، رضا بهروزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، اظهار کرد: در راستای حمایت از صنوف تبدیلی از جمله واحدهای قنادی، بستنی و آب‌میوه‌فروشی‌ها و همچنین واحدهای پخت نان‌روغنی، شکر یارانه‌ای دولتی بین این واحدها توزیع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: در این راستا مقدار ۴۰ تن شکر با رویکرد حمایت از صنوف و رونق کسب‌وکار، به نرخ ۲۸۰ هزار ریال قیمت نهایی مصرف‌کننده؛ توزیع و تحویل متصدیان واحدها شد.

وی گفت: از این میزان به واحدهای صنفی قنادی و شیرینی‌پزی پرمصرف مقدار ۸۰۰ کیلوگرم، واحدهای با مصرف متوسط مقدار ۴۵۰ کیلوگرم و واحدهای کم‌مصرف به مقدار ۳۰۰ کیلوگرم و به هر واحد صنفی نان‌روغنی مقدار ۱۰۰ کیلوگرم تحویل داده شد.

بهروزی تصریح کرد: در شهرستان میاندوآب ۴۲ واحد صنفی نان‌روغنی و ۱۸۵ واحد صنفی قنادی، آبمیوه و بستنی‌فروش فعالیت دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب به توزیع شکر در بین واحدهای صنعتی نیز اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز ۲۶۰ تن شکر یارانه‌ای به قیمت ۲۵۵ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم بین هفت واحد صنعتی و تولیدی قندریزی در میاندوآب توزیع شده است.

وی با بیان اینکه با تزریق این مقدار در بازار مشکلات پیشروی اصناف در تأمین و تهیه این کالای پر مصرف برطرف می‌شود، گفت: فعالیت‌های واحدهای صنفی توسط اکیپ‌های نظارتی رصد شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

 

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×