» اخبار استان » توصیه‌های رهبر انقلاب، نقشه راه انتخابات است
اخبار استان - پیشخوان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
ایثارگر ارومیه‌ای:

توصیه‌های رهبر انقلاب، نقشه راه انتخابات است

خرداد 23, 1403۱۱:۱۳ ق٫ظ 30

ایثارگر ارومیه‌ای گفت: رهبر انقلاب اسلامی با ارائه توصیه‌هایی راهبردی، ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی را که رئیس‌جمهور آینده باید دارا باشد، تبیین کردند که این رهنمودها به مثابه نقشه راهی برای انتخاب فردی شایسته و توانمند، می‌تواند مسیر پیشرفت و تعالی کشور را هموار کند.

حسن یوسفی آقگنبد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، به ویزگی‌ها و خصوصیات رئیس‌جمهور آینده از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت برخورداری رئیس‌جمهور از قدرت مدیریت، خلاقیت و برنامه‌ریزی بالا، گفتند که ایشان باید مسیر توسعه و پیشرفت علمی، عزت و سرافرازی نظام اسلامی و رفاه مردم را بشناسد و برای برون‌رفت از معضلاتی همچون تورم، گرانی و بیکاری، تیمی قوی و برنامه‌های عملیاتی کارآمد داشته باشد.

وی تصریح کرد: همچنین رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی به تبیین ویژگی‌ها و توانمندی‌های رئیس‌جمهور آینده کشور پرداخته و تأکید کردند که رئیس‌جمهور باید دارای دانش علمی و آگاهی لازم برای شناخت مزیت‌ها، توانمندی‌ها و زیرساخت‌های طبیعی کشور باشد و برای تحقق آنها برنامه‌ای جامع داشته باشد.

ایثارگر ارومیه‌ای در ادامه بر اهمیت شایسته‌سالاری در اداره کشور تأکید کرد و گفت: رئیس‌جمهور علاور بر کارآمدی خود باید نیروهای مؤمن، قوی، کارآمد و خوشنام را به کار گیرد و بر عملکرد آنها نظارت مستمر داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر ضرورت وحدت و تعامل با دیگر رؤسای قوا نیز تأکید بسیار زیادی دارند؛ اظهار کرد: رئیس‌جمهور باید اعتقاد کامل و عملی به اصل تفکیک قوا داشته باشد و آن را در تمامی امورات خود لحاظ کند.

یوسفی از دیگر ویژگی‌های مهم رئیس‌جمهور آینده را الگو بودن برای مدیران دیگر دانست و بیان کرد: رئیس‌‌جمهور باید در همه زمینه‌ها الگوی مناسبی برای مدیران خود باشد و شرایط لازم برای شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت‌های آنان را فراهم نماید، همچنین مدیریت او باید به گونه‌ای باشد که اشخاص متملق، چاپلوس و کم‌ارزش در آن جایی نداشته و همانند آیت‌الله رئیسی در میدان تا پای جان، پیگیر مطالبات مردمی باشد.

وی به ویژگی‌های برجسته آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله رئیسی با ارائه راهبردها و برنامه‌های مناسب، به دنبال ادامه و تقویت انقلاب اسلامی بوده و همواره به مبارزه با فساد و تبعیض اجتماعی می‌پرداخت تا عدالت اجتماعی در کشور را تقویت کند.

یوسفی آقگنبد در پایان خاطرنشان کرد: این رهنمودها و توصیه‌های رهبر انقلاب، نقشه راهی برای انتخاب و عملکرد رئیس‌جمهور آینده ترسیم می‌کند که می‌تواند به پیشرفت و تعالی کشور و نظام اسلامی کمک شایانی کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×