» اجتماعی » تکذیب شایعه پلمب واحدهای صنفی در اوریادمال
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان آذربایجان غربی مطرح کرد:

تکذیب شایعه پلمب واحدهای صنفی در اوریادمال

تیر 20, 1403۱:۰۰ ب٫ظ 50

 رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان غربی گفت: خبر منتشر شده در خصوص پلمب تعدادی از واحدهای صنفی مرکز تجاری اوریاد مال به دلیل جشن انتخابات را تکذیب کرده و آن را فاقد صحت دانست.

محمدعلی حق‌وردیان خبر منتشر شده در خصوص پلمب تعدادی از واحدهای صنفی مرکز تجاری اوریاد مال به دلیل جشن انتخابات را تکذیب کرده و آن را فاقد صحت دانست.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در پی انتشار خبری با موضوع پلمب تعدادی از واحدهای صنفی مرکز تجاری اوریاد مال به دلیل برگزاری جشن انتخابات، به اطلاع همشهریان عزیز می‌رساند که خبر فوق جوسازی رسانه‌ای بوده و فاقد صحت خبری است.

وی افزود: تعدادی از واحدهای صنفی این مرکز تجاری صرفاً به دلیل تخلفات صنفی و عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شده‌اند و تمامی عوامل انتشاردهنده چنین اخبار و کلیپ‌های کذب شناسایی و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به‌خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، از همه صنوف درخواست کرد با رعایت قانون و احترام به حقوق شهروندان و مصرف‌کنندگان، پلیس را در برقراری امنیت اقتصادی جامعه‌یاری کنند.

حق‌وردیان بر اهمیت همکاری شهروندان با نیروهای پلیس در مقابله با انتشار اخبار کذب و شایعات تأکید کرد و از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه اطلاعات نادرست، به مراجع ذی‌صلاح اطلاع دهند.
گفتنی است رسانه‌ها و خبرنگاران محترم نیز باید در انتشار اخبار دقت و صحت‌سنجی لازم را به عمل‌آورند تا از انتشار اطلاعات نادرست و ایجاد تنش در جامعه جلوگیری شود.شهروندان می‌توانند برای دریافت اخبار صحیح و دقیق به منابع رسمی و معتبر مراجعه کنند و از پیگیری اخبار از منابع غیررسمی و ناشناخته پرهیز کنند.همه افراد جامعه، به‌ویژه اصناف و بازاریان، باید مسئولیت اجتماعی خود را در راستای حفظ امنیت و آرامش عمومی ایفا کنند و با رعایت قوانین و مقررات، نقش مؤثری در ایجاد محیطی امن و مطمئن داشته باشند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×