» اقتصادی » جلسه تنظیم بازار در شهرستان چالدران برگزار شد
اقتصادی - پیشخوان - چالدران
هم‌زمان با حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید؛

جلسه تنظیم بازار در شهرستان چالدران برگزار شد

اسفند 25, 1402۹:۰۹ ق٫ظ 60

جلسه تنظیم بازار شهرستان چالدران به ریاست محمدرضا عبداله‌نژاد فرماندار چالدران و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «آذرسسی»، عبداله‌نژاد در جلسه تنظیم بازار شهرستان چالدران که به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید اظهار کرد: تأمین به‌موقع کالاهای اساسی موردنیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب‌وکار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

عبداله‌نژاد با تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به‌صورت مستمر تصریح کرد: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی‌ضابطه قیمت‌ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نبض اقتصادی جامعه در دست بازاریان و اصناف است افزود: لازم است مسئولین در جهت برقراری ارتباط تنگاتنگ و ایجاد روحیه امید و آرامش همواره در بازار حضور داشته و با تعامل و همکاری زمینه رشد اقتصادی در جامعه را فراهم نمایند.

عبداله‌نژاد گفت: یکی از راه‌های مهم مبارزه با فساد مسئله نظارت است و بنده معتقد هستم هیچ نظارتی به‌اندازه نظارت میدانی در این موضوع مؤثر نیست؛ مسئولین باید نظارت میدانی خود را افزایش داده تا افراد سودجو نتوانند از موقعیت‌ها سوءاستفاده کنند.

فرماندار چالدران بر استمرار نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به‌صورت مستمر تأکید کرد و گفت: با آغاز سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، برقراری آرامش و امید در بین مردم نظارت دقیق بازار و رصد قیمت‌ها به‌صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه رمضان را پیش رو داریم، ادامه داد: به هیچ عنوان نباید افزایش قیمت های غیرقانونی در بازار داشته باشیم و ضمن حمایت و تکریم تمامی کسبه، باید کالاهای اساسی تامین شود و با متخلفان نیز برخورد شود.

عبداله‌نژاد با بیان اینکه رصد مستمر قیمت‌ها در کنترل بازار مؤثر است، ادامه داد: باتوجه‌به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم دقت بیشتری توسط اعضا کارگروه تنظیم بازار صورت گیرد و نظارت‌ها به‌صورت میدانی انجام شود.

فرماندار چالدران با اشاره بر لزوم تشدید نظارت جدی بر بازار کالاهای اساسی شهرستان گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی‌ضابطه قیمت‌ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها وجود داشته باشد و با متخلفانی که به‌صورت خودسرانه قیمت‌ها را افزایش دهند مطابق قانون برخورد شود.

پایان خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×