» اخبار استان » چایپاره » جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چایپاره
چایپاره - فرهنگی
در چایپاره رخ داد:

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چایپاره

اسفند 21, 1402۸:۳۷ ب٫ظ 30

فرماندار شکورزاده : شهرستان چایپاره با تمام ظرفیت ادارات به استقبال گردشگران و میهمانان نوروزی در چایپاره می رود.

به گزارش پایگاه خبری «حرف رک» به نقل از چایپاره به روز؛ نشست هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر به ریاست فرماندار چایپاره و با حضور اعضای ستاد با محوریت هماهنگی نهادها به منظور ارائه خدمات به مسافرین و مردم در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار چایپاره در این جلسه با تأکید بر اجراء و نظارت بر تمامی مصوبات ستاد از آمادگی دستگاه های خدمات رسان و عضو ستاد شهرستان برای اجرای طرح عیدانه خبر داد.

شکورزاده ادامه داد: از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در همراهی و اجرای برنامه ها بایستی استفاده شود.

فرماندار چایپاره با بیان اینکه شهرستان چایپاره دارای مناطق گردشگری بالقوه ای است گفت‌: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و طراحی بروشور های تبلیغاتی می توان ظرفیت های چایپاره را در جهت جذب گردشگر به این شهرستان به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد و افزود: یکی از مباحث مهم در امر ترویج مناطق گردشگری تشکیل کمیته گردشگری است که بسیار حائز اهمیت است و می توان با تشکیل همین کمیته پبگیری های لازم جهت پیشبرد این اهداف را عملی نمود.

 

تأکید بر توجه ویژه به زیبایی ورودی شهر، آمادگی هر چه بیشتر دستگاه های خدمات رسان و امدادی در این ایام، آمادگی روستاهای هدف گردشگری، تجهیز و آمادگی محل های اسکان و مدارس و راهدار خانه شهرستان، مناسب سازی پارک ها، معابر، روشنایی معابر و مبلمان شهری، تهیه بروشورهای تبلیغاتی، روان سازی ترافیک شهری، اصلاح نقاط حادثه خیز در محور اصلی،آمادگی مساجد و غیره از اهم مصوبات این جلسه بود.

 

وی با تاکید بر اینکه ایام نوروز بهترین فرصت برای ارائه فرهنگ مهمان‌نوازی مردم و معرفی شهرستان است، افزود: همانطور که مردم شهرستان در انتخابات حماسه آفریدند و مشارکت خوبی داشتند در ایام نوروز هم می‌توانند فرهنگ اصیل خود را به مسافران عرضه کنند.

شکورزاده: بهسازی سطح جاده ها، افزایش نظارت بر اماکن خدماتی و رفاهی، بهبود وضعیت تابلوهای مکان نما و علائم راهنمایی و رانندگی، اهتمام شهرداری‌ و بخشداری‌ها بر برقراری ایستگاه های خدماتی در ورودی شهرها و روستاها و ارائه لیست کشیک ادارات شهرستان از جمله مواردی بود که بر آنها تاکید کرد

وی در پایان با اشاره به اینکه باید با همدلی و انسجام در سطح استان برای رفع نیاز مسافرین نوروزی تلاش شود، افزود: اماکن رفاهی دارای شرایط مناسب و زیرساخت‌های لازم جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران مورد توجه باشند.

شایان به ذکر است، شهرستان چایپاره دارای بیش از 20 جاذبه گردشگری شامل جاذبه طبیعی، جاذبه فرهنگی و تاریخی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×