» پیشخوان » جنایات اسرائیل در غزه مقدمه نابودی کامل رژیم است
پیشخوان - سلماس
امام‌جمعه سلماس:

جنایات اسرائیل در غزه مقدمه نابودی کامل رژیم است

آبان 12, 1402۲:۴۵ ب٫ظ 30

امام‌جمعه شهرستان سلماس گفت: جنایات اسرائیل در سرزمین اشغالی و ازدست‌رفتن آبرو و اعتبار نداشته و مشروعیت سیاسی، مقدمه نابودی کامل این رژیم است.

به گزارش حرف رک حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس در گفتگو با خبرنگار دیده‌بان سلماس گفت: جنایات اسرائیل در غزه مقدمه نابودی کامل این رژیم است، امروزه تمام جهان شاهد هستند که رژیم ظالم صهیونیست هیچ رحمی به طفل صغیر و کبیر نمی‌کند، آن چهره ظالم و به‌ظاهر بشردوست که پشت نقاب پنهان کرده است را امروزه همه مردمان جهان می‌بینند.

وی ادامه داد: استکبار و کشورهای غربی، دایه مهربان‌تر از مسلمانان نیستند، اینها غارتگر نفت و انرژی مردم منطقه از جمله فلسطین هستند، استکبار جهانی و دولت‌های غربی اضلاع ننگین این جرم هستند که در تاریخ ماندگار و باقی می‌ماند.

طباطبایی بیان کرد: قدس اولین قبله‌گاه و برای تمام مسلمانان مکان مقدسی است و الان امروزه اسرائیل به‌صورت تماماً ظالمانه آن‌هایی که پرچم حقوق بشر را در دست دارند، و آمریکایی که از اسرائیل حمایت می‌کند و کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل و آمریکا هستند این ظالمان به شعارهایی که می‌دهند عمل نمی‌کنند.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: جنایت‌هایی که به دست اسرائیل در فلسطین و غزه انجام می‌شود واقعاً قابل‌تحمل نمی‌باشد و هیچ انسانی همچون جنایت‌هایی را انجام نمی‌دهد، جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم غزه به‌ویژه هدف قراردادن بیمارستان، هرگز فراموش نخواهد شد.

وی در ادامه گفت: جنایت در سرزمین‌های اشغالی لکه ننگی در تاریخ است که هرگز پاک نخواهد شد، این قتل‌عام بی‌سابقه و کشتار هدفمند مردم بی‌دفاع ملت مظلوم فلسطین یک نسل‌کشی آشکار در مقابل چشمان همه جهانیان است، لذا ما در سیزده آبان همه مردم شرکت خواهیم کرد و تمام حمایت‌هایمان را از مردم ستم‌دیده و مظلوم فلسطین و غزه اعلام خواهیم کرد و تمام نفرت‌هایمان نسبت به اسرائیل را به دنیا نشان خواهیم داد، و به حول قوه اللهی وعده خدا حق و اسرائیل روبه‌زوال است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×