» پیشخوان » جنایت‌های رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا است
پیشخوان - سیاسی
 کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین‌الملل:

جنایت‌های رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا است

مهر 4, 1403۱۱:۱۳ ب٫ظ 00

 کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین‌الملل گفت: آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی بوده و جنگ الکترونیکی هم که اتفاق افتاد توسط آمریکا طراحی و اجرا شد.

اکبر معصومی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با اشاره به حوادث منطقه و جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: در طول ۱۱ ماه گذشته رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا حیثیت ازدست‌رفته خود بعد از عملیات طوفان الاقصی را بازگرداند.

 این کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی در ۱۱ ماه گذشته تلاش کرده تا اسرای خود را از دست حماس آزاد و حماس را خلع سلاح و نابود کرده و بازدارندگی را به رژیم صهیونیستی بازگرداند که کسی جرات حمله نداشته باشد.

 وی گفت: رژیم صهیونیستی در راستای دست‌یابی به اهداف خود دست به حمله زد و تاکنون ده‌ها هزار نفر را شهید کرده است؛ ولی هیچ‌کدام از وعده‌های نتانیاهو محقق نشده و رسوایی بزرگی به بار آورده است.

 معصومی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در نوار غزه متحمل شکست شده و نتوانسته سیاست‌ها و اهداف خود را پیاده کند، تصریح کرد: اکنون که بعد از ۱۱ ماه رژیم صهیونیستی شکست خوره است، لذا برای اینکه خود را در قدرت نگه دارد به دنبال توسعه جنگ بوده و به کرانه باختری حمله می‌کند.

 این کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین‌الملل اظهار کرد: رژیم صهیونیستی برای اینکه شکست خود را جبران کند؛ لذا به دنبال ساختن یک پیروزی برای خود بود؛ ولی جنگ ۳۳ روزه نشان داد که در عملیات نظامی در مقابل حزب‌الله به نتیجه نمی‌رسد و باید یک میدان جدید در منطقه باز کند و رو به رویکرد و جنگ جدید تحت عنوان جنگ الکترونیک آورد.

 وی با اشاره به اینکه در موضوع دست‌کاری در پیجرها و انفجار آنها قطعاً دست آمریکا نیز در کار است، افزود: آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی بوده و جنگ الکترونیکی هم که اتفاق افتاد توسط آمریکا طراحی و اجرا شد.

 معصومی با تأکید بر اینکه قطعاً جنایت‌های رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نمی‌ماند، تصریح کرد: همه اقدامات تروریستی و جنایات رژیم صهیونیستی که صورت می‌گیرد قطعاً با پاسخ سنگین حزب‌الله و محور مقاومت روبرو خواهد شد.

 این کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین‌الملل اظهار کرد: محور مقاومت قوی‌تر از آن است که رژیم صهیونیستی تصور می‌کند و جبهه جدیدی که باز شده هم برای رژیم صهیونیستی غیرقابل‌تحمل خواهد بود و این رژیم به طور کامل بازدارندگی و هویت خود را از دست خواهد داد و این پاسخ‌ها جنگ را به نفع محور مقاومت به سرانجام خواهد رساند.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×