» اخبار استان » میاندوآب » جهاد تبیین اولویت خادمیاران رضوی باشد
میاندوآب
امام‌جمعه میاندوآب:

جهاد تبیین اولویت خادمیاران رضوی باشد

آبان 11, 1402۴:۳۴ ب٫ظ 20

امام‌جمعه میاندوآب گفت: خادمیاران و کانون‌های خدمت رضوی در امر جهاد تبیین نقش مهم و بسزایی دارند و باید در راستای این رسالت نیز در کنار سایر خدمات قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده امروز در همایش خادمیاران کانون خدمت‌های رضوی در میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه تقابل حق و باطل از اول خلقت وجود داشته و همچنان نیز ادامه دارد، اظهار کرد: در طول تاریخ مصادیق حق و باطل عوض شده و همچنان حق و باطل وجود دارد.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دین به جز حب و بغض نیست، گفت: دین یعنی دوست‌داشتن اولیا الهی و دشمنی با دشمنان خدا.

وی با بیان اینکه آنهایی که بین ولایت الهی و ولایت شیطان قرار می‌گیرند، افراد بی‌خاصیتی هستند، افزود: این افراد همان مصادیق سیاه لشکر برای طاغوت و باطل هستند که در طرف حق قرار نگرفته‌اند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان که در آستانه آن قرار دهیم یکی از میادین است که باید حق را شناخت، گفت: در این روز همه باید به میدان آمده و سیل لشکر حق را به دنیا نشان دهیم.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه انسان نباید بی‌خاصیت باشد، تصریح کرد: خادمیاران آستان قدس رضوی باید با تمام قدر در تمام صحنه‌ها در میدان بوده و جبهه حق را تقویت کنند.

وی افزود: خادم‌الرضا (ع) باید بصیر بوده و همواره در صحنه باشد و فتنه‌های دشمنان را خنثی کند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید همواره مراقب توطئه‌های دشمنان بوده و مراقب باشیم تا دچار اشتباه و خطا نشویم، اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال توطئه و نیرنگ است و باید با تبعیت از ولایت و ولایت‌مداری در مسیر صحیح قدم برداشت.

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به نقش و رسالت کانون‌های خدمت رضوی، افزود: خادمیاران و کانون‌های خدمت رضوی در امر جهاد تبیین نقش مهم و بسزایی دارند و باید در راستای این رسالت نیز در کنار سایر خدماتی که ارائه می‌دهند؛ قدم بردارند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش است تا جای جلاد و شهید عوض شود، گفت: خادمیاران می‌توانند خیانت‌هایی که پهلوی در حق این مردم کرده‌اند را تبیین کرده و اجازه ندهند تا جای حق و باطل، جلاد و شهید عوض شود.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنی ما با آمریکا مربوط به سال ۵۷ و ۵۸ نیست، تصریح کرد: آمریکا از همان ابتدا با ملت ایران دشمنی داشت و به دنبال چپاول و غارت سرمایه‌های این کشور بود.

حسن‌زاده با بیان اینکه دشمن به دنبال شبهه‌افکنی بوده و در این راستا نیز تلاش می‌کند، افزود: باید به شبهات پاسخ داد و جلوی فتنه‌انگیزی را گرفت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×